18. syyskuuta 2009

10 faktaa

Pandaliini haastoi minut kertomaan 10 satunnaista faktaa itsestäni. Katotaas mitä sitä keksis kerrottavaa..

1. En varmaankaan tule koskaan kasvamaan aikuiseksi. Pidän nimittäin piirretyistä, sarjakuvista, lasten leffoista, pehmoleluista, jne. Minusta on myös todella mukavaa leikkiä siskonpoikani kanssa, joka on vasta 2,5-vuotias.

2. Olen suorittanut ajokortin 8 vuotta sitten, viimeksi olen ajanut autolla 5 vuotta sitten. Olen pärjännyt hyvin ilman autoa ja käytänkin mieluummin julkisia liikkumisvälineitä. Ja jos henkilöautoon menen sisään, niin matkustajan ominaisuudessa. Annan muiden ajaa ja itse nautin maisemista :)

3. Suklaa on suurin paheeni. Voin kyllä olla vapaaehtoisesti erossa suklaasta, mutta jos minun olisi pakko, esim. jos tulisin allergiseksi suklaalle/pähkinälle, niin siinä tapauksessa voisi olla mahdotonta pysyä suklaasta erossa :D

4. Vaikka minun päälläni näkee yleensä mustaa, mustaa ja lisää mustaa, niin on minulla kuitenkin muunkin värisiä vaatteita. Tällä hetkellä suurin innostus on hankkia vaatetta ja asustetta jossa on väriläiskänä pinkkiä. Esimerkiksi pinkki-mustaruutuinen kaulahuivi tuli hankittua tässä jokin aika sitten. Ja pinkki-mustaraitaiset sukat. En kuitenkaan voisi kuvitella pukeutuvani pelkkään pinkkiin. Kyl toi musta on se paras pääväri pukeutumisessa.

5. Minussa on jokin ihme kaukosuhdemagneetti. Kiinnostun aina sellaisista ihmisistä jotka asuvat ihan eri puolella Suomea kuin minä. Niin kuin tälläkin hetkellä.. Huah.

6. Olen aikamoinen lukutoukka. Minulla on koko ajan kirja tai kaksi kesken. Tällä hetkellä tosin kolme kirjaa. Yksi niistä kirjoista on tosin ns. loppumaton urakka. Aloitan sen nimittäin aina alusta ja sitten päädyn keskeyttämään lukemisen jossain puolessa välissä ja sitten saattaa mennä aikaa ennen kuin jatkan sitä, ja sitten tajuan etten muista siitä mitään, joten pakko alottaa alusta :D Mutta yleensä kyllä tulee kaikki kirjat luettua alusta loppuun suht nopeassa tahdissa. Ja vuosittain mulla tulee luettua noin 20 kirjaa. Lukisin varmaan enemmänkin, mutta pitää lukea myös koulukirjoja.

7. Seuraan todella monia telkkusarjoja jenkkitahtiin ja usein tulee kyllä kirottua sitä :D Pahimmillaan mulla on tainnut olla seurattavana 10 eri sarjaa, jotenka viikonloput menee siinä, että ensin lataan jaksot koneelle, sitten siirrän ne muistarin avulla pleikkarin kovalevylle ja sitten katson ne. Vois kyllä hieman rajottaa sarjoja, mutta kun kaikki sarjat on niin hyviä ja ne tulee Suomessa ihan liian pitkän ajan päästä vasta perässä..

8. Usein saatan unohtua tekemään jotain ihan muuta mitä pitäisi. Esimerkiksi kun pitäisi siivota, niin saatan vielä tuntia myöhemmin huomata istuvani sohvalla läppäri sylissä ja mitään ei ole huoneessa siisteyden osalta tapahtunut. Tai jos pitäisi tehdä kouluhommia, niin huomaankin irkkaavani tai olevani naamakirjassa. Paha tapa, tiedän.

9. Olen ollut muutamilla festareilla töissä, vapaaehtosena tai palkattuna. Tällä hetkellä teen vapaaehtoishommia Oulun Irkku-festareiden hyväksi.

10. Odotan innolla tulevaa Saksan matkaa ja vaikka siihen on vielä n. 2kk aikaa, niin olen jo alkanut tekemään listaa siitä, mitä kaikkea miun pitää muistaa ottaa mukaan.


Ja koska olen laiska, niin en jaksa haastaa ketään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.