8. kesäkuuta 2010

Schools out for summer!

Hui, edellisestä päivityksestä kulunut jo parisen kuukautta. Bad me! Bad, bad, bad me! :P Oikeestaan syynä on kylläkin ihan yksinkertaisesti koulu ja kiireet sen takia. Mulla oli viimosen jakson lukkari niin täynnä ku mahollista ja oikeestaan ei voinu iltasin tehä muuta ko kouluhommia ja viikonloppusin taas oli niin väsy koulusta, että ei jaksanu edes ajatella tän päivittämistä.

Stressiäkin pukkas viimisen jakson aikana ja kaikista pahimman stressin mulle aiheutti venäjän opinnot. Sit yhden venäjän tunnin aikana sain niin tarpeekseni venäjästä ja varsinkin siitä opettajasta, että läksin käveleen ovet paukkuen luokasta :D Sit tietty aloin stressaamaan, että mistä mie saan venäjän tilalle kursseja, etc. No, onneks mie sain kuitenki venäjästä numeron, niin ei tartte sitäkään enää stressata. Ja kaikki muutki kurssit mitä mulla oli, meni läpitte hyvin arvosanoin. Oon ylpee itestäni! :3

Nyt on sitten menneillään hyvin ansaittu kesäloma. Nyt kesäkuun oon ajatellu tehdä opinnäytetyötä niin pitkälle kun mahdollista. Lähdemateriaali on jo aika pitkälti hankittuna ja runko on valmiina, joten ei tarttis muuta ko ottaa kynä kauniiseen käteen. Tai no siis raahata perse tohon pöytäkoneelle ja alkaa naputella näppis savuten. Niin ja välil toki pitää koittaa sitä lähdetekstiä kääntää enkusta suomeen. Kaikki lähteet mulla on siis enkun kielisiä. Namnam! Saa lisäpisteitä opinnäytetyön arvostelusta. Kyl ne lisäpisteet on aina erittäin tervetulleita. Ja tokihan mie muutenki ajattelin saada mahollisimman paljon pisteitä siitä.

Sitten heinäkuussa minä ja kultsi lomaillaan ihan kunnolla. Irtiotto arjesta ja Oulusta. Ensin ois tiedossa viikonloppu Rovaniemellä, sitten sen jälkeen Savoa ihmettelemään noin viikoksi, sitten Kuusamoon melkein viikoksi ja sitten lopulta Saariselälle 4 yöksi Holiday Club-kylpylään. Nom! Välillä käydään vaan kotona pesemässä pyykit ja kattomassa mitä postikasa oven takana sisältää. Heinäkuussa ei siis kannata meitä tulla moikkaamaan Ouluun, ellei sitten ensin varmista, että ollaan kotona. :D

Elokuussa sitten 10. päivä jatkuis koulu ja viimonen vuos opintoja alkais. Pitäs alkaa jo ettimään keväälle työharjottelupaikkaa. Matkahuoltoonhan mulla ois kyl paikka avoinna, mutta koitan jos pääsis vaikka johonki matkatoimistoon. Pääsis myymään ihmisille kivoja matkoja lämpimiin maihin.. Ja kiroamaan kun ei itellä oo varaa matkustaa.

Mutta nyt vois tehdä taas jotain ihan muuta ja jatkaa tarinaa sitten seuraavalla kerralla, johon ei toivottavasti mene kovin kauaa aikaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.