27. marraskuuta 2011

Luonnollinen koodi

Olen vihdoin ja viimein löytänyt itselleni SEN ihonhoitotuotesarjan joka tekee mun iholle sen minkä lupaakin.

Lumene Natural Code.

Kuvassa näkyvät tuotteet on Clear it Up syväpuhdistava geelipesu, Stay In Control kiiltoa kontrolloiva kasvovesi, Glow Without Shine kiiltoa kontrolloiva kosteusvoide ja Dig Deeper ihohuokosia puhdistava kuorinta. Näistä noita kolmea ensimmäistä olen käyttänyt aamuin illoin ja tuota kuorintaa olen käyttänyt kaksi kertaa. Toki tuota kuorintaa voisi käyttää useamminkin, sillä ohjeessa sanotaan että voi käyttää myös päivittäin, mutta kun kävin Stockmannin Beauty-osastolla, tuli Lumenen edustaja minulle kertomaan noista tuotteista ja sanoi että kerran viikossa on sopiva mun iholle.

Oon nyt jonkin aikaa käyttänyt tuotteita ja pitää kyllä sanoa, että ei oo rahat menneet turhuuteen. Ihoa ei kiristä, iho on ihanan raikas käsittelyn jälkeen ja tuoksuukin hyvältä. Ainoa kauhistus mikä on tullut, niin iho on nyt näppylöitä täynnä :D Tosin siitä tietääkin että tuotteet on toimivia. Eihän ihoa voi puhdistaa ilman että epäpuhtaudet tulevat esiin. Mutta onneksi ne näppylät saa piiloon Skin Perfector 2-in-1 hoitavalla peitevoiteella epäpuhtauksille joka tuli lahjaksi kun ostin nuo tuotteet.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.