21. maaliskuuta 2012

Perhosia ja kukkia

Päivä 21: Miltä suosikki t-paitasi näyttää

Mulla on oikeestaan parikin suosikkia mitä tulee t-paitoihin. Mutta ehkä ykkössijan saa mun perhospaita.


Ostin tän paidan joskus viime keväänä Tokmannilta ja on varmaanki ollu päällä sen jälkeen enemmän ku mikään muu mun paidoista jos toppeja ei lasketa mukaan. Ja tuohan on tosiaan sellainen pitkä paita niin sitä voi käyttää legginsien kanssa :)


Ja tänään tää postaus tulee poikkeuksellisesti vasta tähän aikaan, sillä unohdin eilen kirjoittaa tän valmiiksi.. Kaikki 365-postaukset on siis kirjoitettu ajastettuna, paitsi tämä.

1 kommentti:

  1. Itsekkin pukeutuisin tuohon jos se olisi minun. Pukisin sen sukkisten kanssa ja pitäisi mekkona niin kuin teen kaikille pitkille paidoille. ;D En osaisi itse valita yhtä suosikki paitaa.. Liikaa lemppareita. Tyyliin kaikki. :D

    VastaaPoista

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.