12. maaliskuuta 2012

Wanna be on top?

Kaikki varmaan tietää tavalla tai toisella America's Next Top Modelin..? Noh, nyttenhän siitä on menneillään jo 18. kierros ja olin ihan onnessani kun se alkoi. Mutta kun ne jaksot tulee niin hitaasti, pitää viikko aina odotella. Miten mä jaksan oottaa uutta jaksoa? Noh, keksinpäs sitten ja aloin katsomaan niitä kausia mitkä mulla on jäänyt väliin, eli 13-16. Neljän kiekan katsomisessa meni vain muutama päivä! Koukuttavaa.. Ja nyt olen etsinyt käsiini myös kiekat 1-12. Kauankohan menee, että saan ne kaikki katsottua..?

Mutta syy miksi katson ANTM:a on se, että tykkään kuinka Tyra antaa mahdollisuuden myös sellaisille tytöille, joilla ei muuten saattaisi olla mitään mahdollisuuksia mallimaailmassa. Tietenkin mukana on myös tyttöjä joiden ei tarvitsisi kuin kävellä mallitoimistoon ja saada kuvauskeikka. Ehkä pidänkin siitä, että se tyttö joka on kuin suoraan mallitoimistosta tullut ei pärjääkään välttämättä sille tytölle, joka joutuu oikeasti tekemään töitä vakuuttaakseen tuomarit. Ja sekin on mukavaa, että mukana on ollut XL-kokoisia. Ja myös alle 170 cm pitkille/lyhyille annettu mahdollisuus ihan omana kierroksena.

Jokaisella kaudella mulla on ollut joku suosikki, mutta ihan all time favorite on kierroksella 12 ollut Allison Harvard. Ja olin ihan innoissani kun hän oli myös kierroksella 17 mukana. ♥


Katsokaa nyt noita silmiä! Ja muutenkin niin kaunis..


Onko lukijoissani ANTM-faneja? Mikä kausi/kuka malleista on suosikkinne?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.