5. huhtikuuta 2012

Ystävät

Päivä 36: Mitä mieltä olet ystävistäsi

Tää nyt saattaa kuulostaa vähän clicheeltä, mutta...


..mä niin toivoisin, että mulla ois tollasia ystäviä ihan oikeasti. Ois valmiina tukemaan ja kuuntelemaan ja ja ja.. Eikus hetkonen! Onhan mulla! :D Vaikka välillä kylä tuntuu että ei ole, mutta kun tarkemmin miettii niin esim. Jake on mun ystävä. Ja Jake kuuntelee mun huolia ja tukee ja auttaa ja.. rakastaa mua sellasena ku oon. Ja kyllähän mun muutkin ystävät/kaverit suurimmaks osaks on tuollaisia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.