15. lokakuuta 2011

Believe it or not..

Päivä 9 – Uskoni

Kuulun ev.luterilaiseen kirkkoon mutta en usko Jumalaan ja Raamattu on suuri satukirja. Erosin kirkosta kun täytin 18 mutta kun siskoni pyysi minua esikoisensa kummiksi, liityin takaisin. Omia lapsia tulen koskaan tuskin kastamaan kirkkoon. Mutta mun ja Jaken avioliiton haluan kuitenkin että se siunataan kirkossa. Onhan se aika outoa että ei usko mutta kuuluu kirkkoon ja haluaa olla kummina ja "kirkkohäät". Tosin kirkkohäistä nyt olen haaveillut jo pikkutytöstä saakka jolloin en vielä tiennyt, että voi mennä maistraatissakin naimisiin. Että ehkä se on vain yhden unelman toteutus.


Ja tässä kuva joka kiteyttää aika hyvin mun mielipiteen uskonnosta.. Mie en nimittäin pidä siitä, että kiihkouskojat pitävät omaa uskoaan ainoana oikeana ja uskovat sokeasti kaiken mitä Pyhässä Kirjassa sanotaan ja sitten yritetään käännyttää kaikki uskomaan samaa liirumlaarumia. Anteeks nyt kovasti jos joku tästä loukkaantui, mutta tää on mun mielipide. Olen kyllä avoin kaikille uskonnoille ja joitakin tutkinutkin, mutta siinä vaiheessa kun joku tulee mulle tuputtaan omaa uskontoaan, niin siinä menee raja!

P.S. Shintolaisuus on aika pop

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.