6. lokakuuta 2014

Bloggaajien miitissä

Liityin jokin aika sitten oululaisten bloggaajien omaan FB-ryhmään kuultuani ryhmästä Sitan blogissa. Ryhmässä järjestellään erinäisiä tapaamisia ja viime lauantaina pidettiin miitti Sitan luona.

© Mette

Meitä oli paikalla reilusti yli 20. Ryhmäkuvan ottovaiheessa Tania oli jo valitettavasti joutunut lähtemään migreenin takia pois, ja Mette seisoskelee kameran takana, joten ihan kaikki ei siis kuvassa näy.

Miitti kuitenkin alkoi klo 17, mutta olin paikalla jo vähän etuajassa. En kuitenkaan ollut ensimmäisenä paikalla vaan alaovella oli jo odottelemassa ainakin Jarno, Tania, Reetta.. äääää, sori en muista kaikkia :D ja pian paikalle tuli myös muitakin. Sita tuli sitten tasan klo 17 aukaisemaan oven ja päästiin sisälle lämmittelemään ja laittelemaan herkkuja pöytään. Tiina oli tullut jo vähän aiemmin paikalle ja oli tehnyt todella herkullista salaattia.

Ja ne herkut..

Omnomnom~

Tarjoilut hoidettiin siis nyyttärimeiningillä ja tarjolla oli sipsejä, suklaaleivoksia, sushia, pastasalaattia, suklaata, karkkia, .. lisäksi illan aikana herkut lisääntyi kun muutamat maijamyöhäiset tulivat paikalle. Nuo suklaalevyt ja irtokarkit olivat sponsored by Cloetta, eli tulleet Sitalle suoraan. (Mäkin haluan karkkia postissa! :D)

Cloettan lisäksi iltaa sponsoroi myös Lumene, lahjoittamalla jokaiselle vieraalle Natural Code ripsarin ja luomivärin.

Suloisia pieniä pussukoita~

Noissa pusseissa oli eri värisiä luomivärejä ja niistä jokainen sai valita haluamansa. Valitettavasti valaistus ei vaan ollut mikään paras ja katsoin omani värin hieman väärin. Olin ottavinani harmaa-mustan, mutta olikin sinisävyinen ja se ei ehkä ole paras mun silmille/iholle. Ripsari kuitenkin tulee käyttöön, entinen alkoikin olemaan jo huonossa kunnossa.


Syömisten ja lahjusten jaon ohessa tehtiin tutustumiskierros ja oi että mä tunsin siin vaihees itteni vanhaks! :D Mä siis olin kirjaimellisesti porukan vanhin, keski-ikä oli jotain 23 ehkä. Tajusinpa myös siinä samalla, että mulla on blogihistoriaa takana jo kunnioitettavat 12 vuotta! Tämän blogin kanssa siitä ajasta ollut 5 vuotta. En kuitenkaan antanut tuon ikäeron haitata enkä myöskään sen, etten tuntenut ketään kunnolla entuudestaan. Juttelin rohkeasti kaikkien kanssa jotka antoivat mulle suunvuoron ja jos nyt ylipäätänsä oli mitään sanottavaa. Harmi vaan kun ihan kaikkien kanssa en päässyt juttusille. Ehkäpä seuraavalla kerralla sitten..?

Ilta päättyi mun osalta joskus 22 aikaan kun muiden alkaessa miettiä lähtöä kaupunkiin, lähdin minä kotiin. Iltaa sponsoroi vielä myös 1bar ja siellä olisi saanut ilmaisen juoman. En kuitenkaan baareissa kovin hyvin viihdy, niin päätin jättää väliin.


Kiitos Sita kun järjestit miitin! Ja kiitos kaikille ihanille tytöille ja Jarnolle kivasta illasta! ♥

6 kommenttia:

  1. Jotain linkkiä siihen oulun bloggaajat sivustoon :) ?

    - Margit

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun oli tarkotus laittaa osote vaan näemmä unohdin. Pitääpä muokata se tuohon kunhan koneelle pääsen.

      Poista
  2. Oli tosi kiva tavata myös sua, ja kiva että päästiin jonkin verran juttelemaankin! :) Kiitos sulle illasta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Seuraavalla kerralla jutellaan sitten enemmän! Ja kiitos itsellesi! :)

      Poista
  3. Kivasti ajateltu, kun mainitsit meidätkin jotka ei kuvassa näy <3 Ja pyh sinä mikään vanha oo ihan oikeesti. Nainen parhaassa iässä;) Mäki välillä vaa vitsiä heitän omasta iästä, ku oon lähempänä kolmee -ku kahtakymppii :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tietenkin sitä pitää mainita nekin jotka ei kuvassa näy, ihan jo kohteliaisuussyistä :)

      Ja mitä tulee ikään, niin elän nörttimäisellä periaatteella "I'm not getting older, I'm leveling up!". :D

      Poista

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.