27. lokakuuta 2011

Kaduttaako?

Päivä 19 – Kaduttaa

Mie en oikein tiedä mikä mua kaduttais, koska kaikilla teoilla mitä olen tehnyt olen nyt tässä. Jos en olisi jättänyt lukiota kesken ja lähtenyt Haminaan "pilaamaan" elämääni, en olisi välttämättä koskaan Jakea tavannut. Mutta sitten taas olisin saattanut löytää jonku toisen kenen kanssa jakaisin nyt elämäni ilot ja surut ja kenen kanssa sanoisin tahdon. En kadu myöskään niitä useita treffejä mitä minulla oli ennen Jakea. Opin niistäkin sen, että millaista ihmistä vierelleni haen. Ja löysin sellaisen.

Nyt keksin mitä kadun! Sitä, että en aikoinani antanut ruotsin olla kiinnostava kieli opiskella! Löysin sen kiinnostavuuden vasta nyt matkailualan opintojen aikaan, mutta en uskalla käyttää kieltä, koska mun sanavarasto riittää vain matkailualan sanastoon. Ehkä mun pitäisi lähteä ruotsin kielen kurssille? Sellaiselle missä opetellaan käyttämään kieltä kunnolla. Joku puhekurssi ehkä?

kuva: we♥it.com

// Huomenna ♥ ja hieman jänskättää~ Mutta EI kaduta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.