12. lokakuuta 2011

You live and learn. At any rate, you live.

Päivä 6 – Minun päiväni

Tänään mun päivä alkoi seitsemän aikaan kun Jake lähti töihin ja mulla ei vaan yksinkertaisesti uni riittänyt. Ihmettelin hetken jos toisenkin sängyssä kunnes nousin ylös, petasin sängyn ja puin vaatteet päälle.Sitten suuntasin koneelle katsomaan uutisia ja satunnaisia sivustoja ja häiriköimään irkkiin :P

Aamupalan söin jossain tuossa välissä ja aamupalana oli tänään iso kupillinen teetä ja pilttiä. Jonkun aikaa vielä surffailin netissä, mm. vaatekauppojen sivuilla kunnes sitten aloin pelaamaan WoWia. Samalla odottelin kaveria kylään laittamaan mulle kynnet kuntoon. Joskus puoli kolmen jälkeen sitten kaveri tulikin ja teki mulle hienot geelikynnet ranskalaisella manikyyrillä. Mulla oli viime keväänä jo kerran geelit, mutta ne ei syystä tai toisesta oikein pysynyt. Nyt sitten toisella tekniikalla ja huomattavasti lyhyemmät, niin joskohan paremmin pysyisivät.



Kun kaveri lähti olikin jo aika mennä saunomaan ja tulikin oikein kunnolla saunottua. Normaalisti ollaan saunasta pois jo 20-25 minuutin sisään ja saunomisaikaa jälellä viel sama mutta tänään oltiin melkeen koko 50 minsan edestä hyväksi käyttämässä saunaa!

Saunan jälkeen tehtiin sapuskaa ja jatkettiin Stargåte SG-1:n kattomista. Nyt jo neloskausi menossa! <3 Ihana sarja. 

Olen tänään myös puhunut äidin kanssa puhelimessa hääsuunnitelmista. Vaatteista, kampauksista, tarjoiluista, ... Äiti tahtoo mulle ja Jakelle ihan kunnon häät ja eipä mulla oikein ole mitään sitä vastaan. Kunhan vaa ei ihan liiallisuuksiin mene.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.