11. marraskuuta 2011

A room without books is like a body without a soul.

Eilen sain päätökseen kirjan jonka olen lukenut varmaan miljoona kertaa, nimittäin J.R.R. Tolkienin Hobitti. Tuo kirja on yksi ihanimmista mitä olen koskaan lukenut ja sen jälkeen kun sen olen omakseni saanut, olen lukenut sen melkeinpä kerran vuodessa. Innolla mutta tavallaan myös kauhulla odotan, että millaisen elokuvan Peter Jackson tästä klassikkosadusta saa luotua. Sinänhä hyvät odotukset kun Jackson kuitenkin teki loistotyötä Lord of the Ringsin suhteen. Luultavasti vuoden verran vielä odotusta edessä. IMDb:n mukaan kuvaukset loppuvat maaliskuussa 2012 ja siinä menee kuitenkin useampi kuukausi jotta kaikki jälkityöt on saatu tehtyä ja elokuva on valmis levitykseen.

Nyt mulla on sit mietinnässä, että mitä sitä seuraavaksi alkaisi lukemaan. Kirjahyllyssä olisi kaikki ilmestyneet George R.R. Martinin A Song of Fire and Ice -sarjan kirjat, Ursula K. Le Guinin Maameren tarinat, Chronicles of Narnia (en ole kaikkia osia vielä lukenut), Terry Pratchettia, Stephen Kingin Duma Key, ... ja monia muitakin kirjoja odottamassa lukemista.

Mulla on pahana tapana ostella uusia kirjoja ja sitten ne pölyttyy hyllyssä odottamassa milloin pääsee mun luettavaksi. Ehkä voisi nyt pitää pidemmän tauon kirjojen hommaamisessa ja lukea kaikki nuo "odottajat"..


Mitä kirjoja te olette viime aikoina lukeneet tai mitä olette ajatelleet seuraavaksi lukea?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.