6. maaliskuuta 2012

Let's Move! ... tai sitten ei.

Kirjottelin tuossa pari viikkoa takaperin kuinka tilasin Verkkokauppa.Comista PS3 Move Starter Packin ja My Fitness Coach Club -pelin. Ajattelin että saisin sen alle viikossa kerta molempia oli päävarastossa ja toimitusajaksi oli laitettu "heti". Menee viikko ja ei tapahdu mitään koko tilaukselle, on vain "odottaa käsittelyä" status. Noh, viime perjantaina sitten vihdoin ja viimein tuli statukseen muutos ja tilaus meni käsittelyyn. Punaisella tekstillä oli sitten vielä huomio, että jos haluan jotain muutoksia tehdä tilaukseen niin ottaa yhteyttä mahdollisimman nopeasti tilauksen käsittelijään. Eihän mulla tietenkää mitään muutoksia ollut tarve tehdä ja ajattelin, että eiköhän se nyt pääse vihdoin ja viimein lähtemään kohti Oulua ja Ruskon Citymarketissa sijaitsevaa Smartpostia. Eilen ei ollut tilanne kuitenkaan muuttunut eikä myöskään tänään. Katsoin tilanteen noin tunti sitten ja koska postituksessa porukka töissä vain virka-aikana, niin tuskin enää tälle päivää edes muuttuisi. En kuitenkaan enää jaksanut alkaa miettimään, että jos se nyt vaikka huomenna lähtis postiin, niin muutin itse sen tilanteen ja peruin tilauksen. Toki tuohon tilauksen peruuttamiseen vaikutti myös se, että tajusin mun rahatilanteen olevan oikeesti aika persiillään ja jos ton oisin ostanu/se ois tullu mulle, ois mun rahatilanne ollu viel enemmän persiillään.

Ja kaikki besserwisserit voi nyt pitää sit turpansa kiinni tuosta mun rahatilanteesta! Teidän kommentit ei paranna mun rahatilannetta mitenkään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.