11. maaliskuuta 2012

Saisiko olla teetä?

Joku aika sitten kertoilin täällä kuinka olen alkanut Buzzadoriksi. Noh, nyt odottelen ekan kampanjan juttuja tulevaksi postissa. Pääsen testaamaan ja Buzzaamaan Liptonin 3 eri pyramiditeetä, 2 mustaa (Earl Grey ja Forest Fruit) ja 1 vihreä (mandarin-orange). Jokaista teetä tulee 2 pakettia, eli yhteensä 6 pakettia.


Innolla kyllä odotan, että pääsen maistamaan tuota vihreää teetä. Ihan uusi makuyhdistelmä mulle. Mutta Earl Grey ja Forest Fruit on jo vanhoja tuttuja normaalina pussiteemuodossa. Toivottavasti pyramidimuodossa maku yllättää positiivisesti :) Mutta lisää kirjoittelen kunhan teet ovat tulleet ja olen niitä päässyt maistelemaan.

Olisiko joku lukijoista muuten innokas testaamaan näitä jos tekisin pieniä paketteja? Tietenkin odotan sitten vastapalveluksena, että kerrotte kokemuksistanne Buzzadorin sivuilla antamieni ohjeiden mukaisesti..

2 kommenttia:

  1. Täällä olisi ainakin kova teen juoja joka olisi valmis maistamaan ja olen ennenkin ystäviltäni saanut noita buzzardor tuotteita testattavaksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä tietää että ainakin yksi on kiinnostunut :) Pitää katsoa miten saan mun kavereille ja suvulle Buzzattua, että jääkö vielä bloginikin lukijoille jäljelle teetä. Ilmoittelen sitten kun tiedän tarkemmin. :)

      Poista

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.