26. helmikuuta 2013

Paluu ruokahaasteeseen

Pitkän tauon jäliltä, palataanpa taas herkulliseen ruokahaasteeseen.

Mun suosikki ravintolaruoista on ehdottomasti Garam Masalan tandooriruuat, varsinkin reshmi chicken tandoori, jossa on siis tandooriuunissa hiillostettu kananfilee maustettuna jogurtilla, kermalla ja cashewpähkinöillä. Siihen sivuun sitten valkosipulinan ja jälkkäriksi mangolassi ♥

Mulla on montakin suosikkikokkia, varsinkin mitä tulee julkkiskokkeihin. Suomalaisita julkkiskokeista en oikein niin välitä, mutta kansainvälisistä mun suosikkeja on mm. Jamie Oliver, Gordon Ramsay ja Nigella Lawson sekä Gary Mehigan.

Kokkaus-/ruokaohjelmista taas mun suosikkeihin kuuluu melkeinpä kaikki Jamie Oliverin eri sarjat, Nigella Lawsonin kokkiohjelmat sekä Man vs. Food.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.