19. maaliskuuta 2013

Heiaati heiaa..

Vaikka treenaaminen on tullut nyt osaksi mun elämää, niin voin luvata sen, että tästä blogista ei tule pelkkää treeniblogia vaan jatkan edelleen erilaisia höpinöitä elämän, ruuan, ym. asioiden saralla. Välillä kuitenkin täällä tulen kertoilemaan missä menen mun treenaamisessa. Ja koska nyt tuntuu olevan niin monessa blogissa kaikki yhteistyökumppanuus/mainostus/etc. lukijoiden mielestä niin kamalaa, voin sanoa suoraan että maksan itse kaikki treenini ja vaatteet, en siis ole missään yhteistyössä minkään kanssa, vaikka yhdessä postauksessa vitsinä julistinkin hakevani yhteistyökumppania jostain kuntosalista. SATS siis veloittaa minulta sen 64€ suoraveloituksena joka ikinen kuukausi, treenasin tai en.

Treenit ja suunnitelmia

Loin HeiaHeiaan tilin, jotta voisin vielä vuosienkin päästä muistella kuinka on tullut treenattua, jne.Oon sinne nyt laitellut treenejä missä oon jo käynyt ja myös tuleviakin treenejä. Tulevat treenit laitan sen mukaan miten olen varannut ajan SATSin ryhmistunneille ja jotenkin tuo merkkailu sitten tsemppaakin menemään niille tunneille.

Tänään mulla oli tarkoitus olla se eka SATS You PT-tapaaminen, mutta se peruuntui kun PT jolle olin ajan varannut, niin on sairaslomalla. Tänään sitten kun kävin Bodypumpissa aamulla, niin kävin samalla varaamassa uuden ajan toiselle PT:lle ja 6.4. sitten olisi ensimmäinen tapaaminen. Siihen asti meenkin sitten pelkästään noilla ryhmäliikunnoilla ja yritänkin nyt löytää itelle ne mieluisimmat sitä ennen, niin voin sitten PT:lle sanoa että mitkä mua eniten kiinnostaa, että ne haluan kans sisällyttää treeniohjelmaan. Tuskinpa PT:llä siihen on mitään vastaansanomista, ehkä vaan neuvoo mitkä ois ne parhaimmat ton mun mahan pienennnyksen kannalta.

Vaikka mulla onkin vasta muutama treeni takana, niin oon jo löytäny pari suosikkia. Zumba ja Shape. Bodypump on kans ihan kiva, mutta pitänee sitä miettiä vielä kun kuitenkin shapessa tehdään jonkin verran samoja juttuja. Sh'bamissa kävin eilen ja noh, olihan se ihan ok, mutta ei ehkä ihan mun juttu. Eiköhän mulle riitä yks tanssitreeni jossa saada koordinaatiokyky ihan sekaisin :D Perjantaina meen spinningiin, koska en siihen päässyt viime viikolla, niin saa nähdä tuleeko siitä sitten joka perjantainen tapa.

On tässä treenaamisessa muuten yksi muukin hyvä puoli kun vain oman kunnon kohottaminen: sosiaalinen elämäkin paranee :D Oon jo pari kertaa ollut Anzu-Anssun kanssa samassa jumpassa ja lisäksi viime viikon zumbassa jutustelin yhden toisen tyttösen kanssa ja sovittiin että huomenna taas nähdään zumban parissa.

Mutta, eiköhän tässä ollut nyt tarpeeksi höpinää mun treenaamisesta vähäksi aikaa. Aika siis käpertyä Jaken kainaloon loppupäiväksi katsomaan ohjelmia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.