27. kesäkuuta 2013

Tasan kuukausi

Tänään on tasan kuukausi siihen, että aloitan uuden kymmenluvun elämässäni. Oon päättänyt, että pidän ihan pienet juhlat jonne kutsun vain mm. lähisukua ja ehkä kavereillekin voisi tarjota kakkukaffit.

Mutta nyt siihen asiaan mitä aioinkin tähän höpistä, eli lahjatoiveita! :D Tiedän että ainaki mun vanhemmat ja sisko seuraa mun blogia, niin haluan helpottaa heidän elämää ja saavatpa myös samalla kertoilla muullekin suvulle mun toiveista.


1. Polar FT40F sykemittari, valkoinen tai musta. Nyt kun oon innostunut kuntoilusta, niin olisi kiva jos olisi sykemittari. Monia malleja oon katsellut niin Polarilta kuin Suunnolta ja tämä malli on se mitä eniten haluaisin. Siitä löytyy kaikki tarpeellinen.
2. Lahjakortti. Hemmottelua kosmetologilla ja/tai kampaajalla (HOX! Goalasista sais molemmat palvelut saman katon alla), johonkin kivaan kauppaan, .. Myös leffaliput voisi laittaa tähän kategoriaan :D
3. Palasia Nomination-rannekoruun. Toiveena olisi saada kerättyä niiden maiden liput missä olen käynyt ja toki mistä olen kotoisin. Eli Espanja, Italia, Saksa, Ruotsi, Eesti ja Suomi. Lisäksi olisi kiva tuo mihin on kaiverrettu leijonan (horoskooppi) symboli sekä neliapila kirkkailla kivillä.

Ja jos näistä nyt ei löydä mitään ideoita lahjaksi, niin aina on raha tervetullutta! Sen tosin mieluummin otan sitten (säästö)tilille suoraan, jotenka halukkaat kyselkööt tilinumeroani. :)

Nyt nauttimaan ukkosesta ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.