3. heinäkuuta 2013

Askartelua

Viime perjantaina mulla oli askartelupäivä. Postasinkin siitä pienen näytteen silloin, mutta nyt ajattelin paljastaa, että mitä olin silloin askartelemassa.


Eli synttärikutsujahan minä tein :) Pinkit pahvit oon aikoinani ostanut muistaakseni Tiimarista ja nuo Kutsu-tarrat ja kukat ostin ihan näitä kutsukortteja varten Sinooperista. Kaikista vaikeinta tuossa oli tuon tekstin keksiminen. Teksti ois toki voinut olla parempikin ja sijoittelukin keskempänä, mutta näin tällä kertaa.

Mun vanhemmat ja sisko on saanut jo kutsun, mutta lopuille kutsuttaville se pitäisi vielä lähettää. Jos tällä viikolla sais lähetettyä ni ois hyvä.

4 kommenttia:

  1. Oho, sullekko tulee jo 30 mittariin!!
    Ajattelin sua nuoremmaksi :D. Nuorekkaan näköisenä oot ainaki pysyny ^_^.
    Nyt kun alan muistikoppaani kaivelemaan, niin oothan sä tainnut kolmekymppisistä puhua aiemmin... :D
    Hyvä muisti mulla :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, 30 vaikka ei kyl uskois :D Ja mua on tosiaan ulkomaillakin luultu paljo nuoremmaks niinki paljo että 26-vuotiaana mun piti Saksassa näyttää paperit kun olin ostamassa tuliaisolutta ja siellä ikäraja 16 :P Sit Italiassa pääsin päivää vajaa 28-vuotiaana ilmatteeks museoon kun siellä alle 18-vuotiailla on vapaa pääsy museoihin :D

      Ja ei sitä ny kaikkee voi aina muistaa ;)

      Poista
  2. Aaa sullaki kolmekymppiset tälle vuodelle! Vähän hurjaa. Tuntuu että kaverit "vanhenee" silmissä. Vastahan mekin tutustuttiin ja oltiin teinejä. Tai ainakin luulin että oltiin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, siitä on aikalailla 10 vuotta ko tutustuttiin ja vaikka nyt silloo olin muka jo aikuinen iältäni, ni en todellakaa luonteeltani :D En kyl vieläkää ihan oo varma että pitäskö ton mun iän olla sittenki paremminki 15 ku 30 :P

      Poista

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.