17. syyskuuta 2013

Meikkipussi ja sen sisältö

Ja nyt luvassa se postaus mistä puhuin Marimekon muoti-iltapostauksen lopussa. Kuten tuossa postauksessa mainitsin, niin käytin hyväkseni -15% alennuksen ja ostin sieltä itselleni meikkipussin! Edellinen meikkipussi ei ollut tarpeeksi iso, sillä osa tuotteista joutui lojumaan sen vieressä tai missä milloinkin, mutta nyt kaikki meikit sopii yhteen pussukkaan.

Uusi meikkipussi täynnä tavaraa

Olisin halunnut Pisaroi-kuvioisen pussukan, mutta niissä kaikissa sisäpuoli oli värikäs ja lisäksi suurimmat oli jaettu kaksilokeroisiksi, joten en oikein sellaista osannut kuvitella meikkipussina. Päädyin sitten lopulta tähän vaihtoehtoon (mikä ton kuosin nimi on? yritin metästää tietoa tunnin verran, mutta en löytänyt, en edes Marimekon sivuilta) kun siinä on sisäpuoli musta.

Meikkipussin sisältöä

Ja mitäs kaikkea sieltä meikkipussista sitten paljastuukaan..

Pensselit ja muut kaverit

Vaikka Duroyn tuotteet ovatkin siitä halvimmasta päästä, niin mua se ei haittaa. Oon ollut tyytyväinen tuohon ripsiharjaan ja meikkivoidesiveltimeen sen mitä oon niitä käyttänyt. Noista ohkasemmista meikkisiveltimistä ja ripsien taivuttimesta en tiedä merkkiä, mutta nekin on ihan sitä halvinta mallia, ostettu Tokmannilta. Ohkasempia siveltimiä käytän sekä luomivärin laittoon, että näppyjenpiilotusaineen levitykseen.

Silmämeikkikynät

Rajaan silmiä todella harvoin, mutta silti olen kaksi kynää ostanut. Tuo vaaleampi on siitä kiva, että se on helmiäistyylinen, joten sillä saa siihen mun yleiseen meikkiin vähän kiiltoa lisää.

Huulien väritysjutut

Tässä kaksi tuotetta joita vuorottelen huulillani. Jos haluan vain kiiltoa ja vähän väriä, niin tuo Magnetic Lips on siihen oiva. Jos taas haluan huulteni erottuvan kasvoistani paremmin, valintani on tuo Lumenen huulimeikkikynä. Lisäksi multa löytyy myös ruskeahko huulikiilto sekä Lumenen mansikan makuinen huulikiilto, mutta unohdin ottaa ne esille kuvausta varten. Niitä ei siis löydy mun meikkipussista vaan ovat jossain muualla. En ole edes varma että missä :D

Valokynä, tummien silmänalusten piilottaja, näppyjen piilottaja ja ripsari

Valokynän sain Trendin tilaajalahjana ja pakko tunnustaa, että en edes osaa käyttää valokynää. Haluisko joku opettaa mulle miten ja mihin semmosta laitetaan? Oon kyllä naksutellut sitä ja testannut kämmenselkään, mutta siinäpä se. Tuon tummien silmänalusten piilottajan ja näppyjen piilottajan olen saanut kun olen ostanut tarpeeksi muita Lumenen tuotteita. Ripsarin ostin keväällä ja se on ehkäpä paras ripsari mitä oon omistanut. 

Ainoa luomivärini :D

Tosiaankin kuten kuvatekstikin sanoo, niin tämä on todellakin ainoa luomivärisetti minkä omistan. Ostettu pari vuotta sitten ja jäänyt kyllä aika vähälle käytölle. Tuossa on kuitenkin hyvää se, että nuo värit ovat toisiinsa sopivat ja takakannessa on ohjekin miten meikata jos haluaa kaikkia värejä käyttää.

Puuteri, meikkivoide, voidemainen poskipuna sekä huulivoide

Ja sitten vielä lopuksi purkkeja. Tuo puuteri on ♡ ja kunhan siitä aika jättää, niin ostan kyllä uudestaan saman, jos sitä vain silloin enää valmistetaan :D Tuokin on ollut käytössä jo sen parisen vuotta ja ei oo ihan vielä näyttämässäkään loppumisen merkkejä. Ehkä jos oisin ahkerampi meikkaaja, niin tilanne voisi olla toinen. Meikkivoide taas.. se on kyllä unelma levittää kasvoille, mutta mielestäni se on kasvoilleni liian tumma ja taittaa vähän keltaiseenkin päin. En siis oo sitä käyttänyt kovinkaan innokkaasti ja voisi oikeastaan sanoa, että rahat menny hukkaan. Voidemainen poskipuna taas on unelma. Joskus käytän sitä jopa huulillakin huulikiillon alla. Ihana pinkkiroosa. Ja tuo Lushin Latte Lip Tint aiheuttaa vähän sekavia mielipiteitä. Se maistuu hyvältä, mutta se on ehkä hieman liian pronssinen mun huulille.

En ole koskaan ollut mikään intohimoinen meikkaaja ja pystyn hyvinkin lähtemään kotoota asioille ilman että olen edes näpyt peittänyt. Mutta silmäleikkauksen jälkeen olen huomannut, että meikkaan useammin. Nyt se meikkaaminen toki onkin helpompaa kun ei tarvi olla naama peilissä kiinni nähdäkseen laittaa ripsaria. Ja onhan se mukavaa jos voi välillä hieman kaunistautua vaikka menisikin pimeään elokuvasaliin katsomaan elokuvia ja kukaan ei näkisi sitä meikkiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.