2. lokakuuta 2013

Ylihuomenna

Ylihuomenna se Helsingin reissu sitten alkaa. Oon yrittäny valmistautua kaikin tavoin siihen. Oon selvittäny kulkuyhteydet hostellin, keskustan ja Paasitornin välillä. Lisäksi olen ottanut selville missä sijaitsee Paasitornia lähin Ottomaatti, jos vaikka Fanfestin myyntikojuilla ei kelpaa kortti maksuvälineenä niin voi hakea käteistä. Olen myös ottanut selville missä sijaitsee Paasitornia lähimmät ruokapaikat, joissa ei toivottavasti tarvitse mijoonaa vuotta jonotella kun teinit vallannu paikan :D

Toki olen myös miettinyt missä kaupoissa käydä. Lush, Tokyokan ja Sokos on ainakin ihan pakollisia. Olisi myös kiva jos kerkeäisi käymään Aleksanterinkadun H&M:ssa kun siellä on HOME-osasto, jos sieltä vaikka löytäisi jotain kivaa kotiin. Jossain välissä olisi toki varmaan hyvä perjantainakin käydä syömässä, se luultavasti tapahtunee heti kun keskustaan pääsen, eli lounasaikaan. Nyt sitten vaan paljastamaan mulle parhaimmat lounaspaikat!

Kuvia olen ajatellut toki koko reissusta ottaa, mutta mietin että riittäisikö kännykän kamera vai otanko mun pinkin Canonin dikipokkarin mukaan. Kännykällä otetut kuvat olisi toki helpointa jakaa sitten reissun jälkeen täällä kun ne olisivat jo valmiiksi netissä, kaikki kuvat kun synkronoituu suoraan Skydriveen. Saisin myös tehtyä "Instagram"-postauksen käyttäen Lomogram WP7-sovellusta. Mutta Canonilla sitten taas saisin vähän laadukkaampia kuvia jaettavaksi.. No, onhan tässä onneksi aikaa vielä ja eipä tuo mun kamera paljoa tilaa vie vaikka sen ottaisinkin mukaan.

Treffitkin olen sopinut perjantaille. Treffataan Arvoituksen kanssa kunhan hänen työpäivänsä on päättynyt ja luultavasti suuntaamme hänen kotiinsa. Pääsen myös näkemään pikku-T:n pitkästä aikaa, nähnyt hänet viimeksi n. puolen vuoden ikäisenä ja nyt hänellä on ikää jo melkein 3. Pitäisikö siis sittenkin sanoa, että iso-T! :)

Mukava viikonloppu siis tiedossa~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.