29. marraskuuta 2013

Perustietolomake

Kävin alkuviikosta tutustumassa Oulun kaupungin työllisyyspalveluihin. TE-toimisto oli minulle sinne kiltisti varannut ajan ja ilmoitti mulle kirjeellä, että olisi hyvä jos kävisin tuolla. Tuo OuKan työllisyyspalvelu on siis tarkoitettu pitkään työttöminä olleille ja tuolla sitten yritetään auttaa työllistymisessä. Mulle nyt sitten tarjottiin mahdollisuutta noihin palveluihin ja enpä viitsinyt kieltäytyäkään, tiedä vaikka saisinki töitä :D

No, mulle annettiin tuolta mukaan täytettäväksi perustietolomake ja oon sitä nyt sitten pari päivää täytellyt. Ja naureskellut. Tässäpä muutamia kysymyksiä siitä ja mitä oon melkein vastannut niihin.

Mitä erikoisosaamista sinulla on?
Osaan puhua kissaa, tunnistan kissojen ääntelystä onko nälkä, vessahätä vai joku muu hätä
Nukkuminen

Muut riippuvuudet (esim. peli, netti)?
Doctor Who
The Critter Room
Suklaa
Kahvi
Tatuoinnit

Miten päiväsi arkirutiinit muodostuvat?
Herään, majotun sohvalle lukemaan/neulomaan/kattomaan telkkaria/surffailemaan netissä, välillä syön ja juon ja käyn vessassa ja suihkussa, sitten joskus illalla nukkumaan

Haave/toive/unelma/ajatus tulevaisuudesta ja tärkein tavoitteeni pitkällä tähtäimellä on?
Punainen tupa ja kasvimaa, lapsia, ainakin 10 kissaa


Jos noin vastaisin, niin oiskohan vastaanotto seuraavanlainen..


Olethan muistanut osallistua arvontaan? Jos et, niin sinne pääset tästä!

2 kommenttia:

  1. Ha! Supernatural-gifit toimivat aina.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Supernaturalilla on sellainen vaikutus :D Se toimii aina, muodossa kuin muodossa.

      Poista

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.