19. marraskuuta 2013

Tavikset tahtovat tosi-tv:n..

Kolmannen TV Thursdayn aiheena on tosi-tv.

Reality TV koki räjähdysmäisen kasvun 2000-luvun alussa - joillekin tämä oli hirvein painajainen, jotkut taas kenties pitivät asiasta. Nyt kysytäänkin, mikä on sinusta verenpainetta nostattavin, turhin, raivostuttavin ja se vain kaikkein ärsyttävin reality-tv show? Turhauttaako sinua kenties samaan taloon sullottuja ihmisiä vakoileva Big Brother, vai kenties jo niin useasti toistettu Idols? Vai ärsyttääkö sinua kenties sarjat joissa rakkaus löytyy parin viikon tuntemisella ja kilpakosijoiden karsinnalla?

Myönnän että mulla tulee katsottua todella paljon tosi-tv:ta, mutta katson vain niitä mitkä mua ei ärsytä. Osa mitä olen katsonut on alkanut ärsyttämään ja ne olenkin sitten jättänyt pois katsottavien listalta. Ja tässäpä sitten listausta niistä mitä en (enää) katso, koska ärsyttää.

Miljonääri-Jussi
Aluksi: "Moi, oon huippukirurgi ja mun palkka on 30 000 euroa kuukaudessa!"
Kun sopiva morsian löytynyt: "Tota, mä oonki oikeesti roskakuski ja mun palkka on 15 000.. vuodessa. Kai sä silti tykkäät musta?"
Onhan toi sinänsä ihan hyvä idea että näkee onko nainen mukana rahojen takia vai kelpaako tämä "Jussi" duunarina. Mutta silti. Ärsyttävä.

Unelmien poikamies
Jos se oikeesti ois unelmien poikamies, ni kai se nyt ois löytäny jo ihan muutenki sen tyttökaverin? Tosin enemmän mua ärsyttää ne toistensa kimpussa olevat naiset siinä. Kaikki kuvittelevat olevansa se paras vaihtoehto ja sitten kun ei olekaan ja lähetetään pois talosta, haukutaan kaikki taloon jäävät ja vannotaan kostoa. Tai jotain tuohon suuntaan. Ja toi muuten sopii aika hyvin tuohon Miljonääri-Jussiinkin.

Jersey Shore
Okei, tätä en oo katsonut jaksoakaan, mutta mitä oon siitä kuullut, niin en ole aikeissa katsoakaan. Bilettäviä, huomionhakuisia ihmisiä täynnä, niin ei kiinnosta.

Viidakon tähtöset
Taisin pari jaksoa kattoa ja se riitti mulle. "Voi ei, mun kynsi lohkes. Mitä mä nyt teen?" "Voi ei, mä en oo meikannu pariin viikkoon, en oo käyny kasvohoidossa, ... Mitä ne katsojatkin oikein aattelee nyt musta ku oon ihan meikittä?" Ja lisäksi moni niistä tähtösistä on sellasia, että voi vaa todeta "Mä oon nevahööd susta!".

Big Brother Suomi
Pari-kolme ensimmäistä kautta katsoin ja ainakin ne kaksi kautta oli ihan mukavia, mutta kolmannella sitten alkoi jo ärsyttämään. Se jatkuva biletys, huomiota haettiin koko ajan, jne. Nykyään kun uusi kausi alkaa, enintään katson ketä on mukana, mutta sen enempää en seuraa.

Ja olishan niitä muitakin mitä voisi tähän laittaa mutta ehkäpä nuo viisi riittää tällä erää.

Lopuksi vielä Happoradion musiikkivideo, jossa muuten on teemana yksi tosi-tv -ohjelma jota en voi sietää..





Olethan muistanut osallistua arvontaan? Jos et, niin sinne pääset tästä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.