13. joulukuuta 2013

13/12/13

Kello on 12:18 ja oon kerennyt tälle päivää jo vaikka mitä. Heräsin jo kuuden jälkeen kun Jake herätti mut pyynnöstäni ennen kuin lähti töihin. Siinä oli sitten hyvin aikaa herätä ennen kuin piti puol ysiksi suunnata Keskustan terveysasemalle naisten terveystarkastukseen, eli ts. papa-kokeeseen/syöpäseulontaan. Ihan hyvä kyllä että 5 vuoden välein pääsee tuohon kokeeseen ihan ilmaiseksi ja ei tarvitse itse sitä aikaa varata vaan aika tulee kirjeellä kotiin ja jos aika ei sovi, voi ajan käydä muuttamassa helposti netissä. Anyways, en ala nyt enempää tuosta kertoilemaan, vaan asiasta voi käydä lukemassa lisää vaikka Syöpäjärjestöjen sivuilta.

Tuolta terveystarkastuksesta pääsin pois ysin aikaan ja sitten suuntasinkin etsimään viimeisiä joululahjoja. Nyt on nekin sitten ostettu, ei tarvitse enää miettiä mitä sitä läheisille ostais lahjaksi. Varsinkin Jaken joululahja aiheutti ongelmia kun se ei osannu sanoa mitä haluais joululahjaksi ja ei mun kuulemma sille ees ois tarttenu mitään ostaa. Mutta kai mie ny ostan kun seki ostanu mulle lahjan! Ai mistä tiedän? No siitä kun se lahja tuli Amazonista ja mie otin sen vastaan ja Jake sitten käski mua oleen kaukana siitä :D Ja toki sitten myös paketoi sen ja meni paketoimaan sen makkariin ja sulki viel varmuudeksi oven etten vaa menis kurkkimaan :D

Kotiin kuitenkin pääsin lähtemään kaupungista silleen, että olin kotona 11 aikaan. Sitten soitinkin äitille ja puhuttiin pitkät pätkät mm. joulusta ja nyt alkaa olemaan joulusuunnitelmat meilläkin tiedossa. Sisko+kumppanit tulee Ouluun jouluksi, niin jouluaattona kokoonnutaan mun vanhempien luo viettämään joulua. Joulupukinkin toivottavasti silloin pääsee näkemään.

Jaken joululahjatkin paketoin, niin ei tarvitse niitä kovin piilotella. Vaikka toki piiloon ne laitoin, mutta jos Jake ne löytää ennen joulua, niin eipähän näe ainakaan mitä on tulossa lahjaksi.

Nyt sitten odottelen, että Jake pääsee töistä niin lähdetään ruokakauppaan. Tänään olisi myös tiedossa vielä ensimmäinen Hobitti-elokuva, sillä huomenna mennään katsomaan kakkososa! Toki ollaan tuo ekakin nähty teatterissa, mutta ei sitä nyt kaikkea voi muistaa mitä siinä tapahtui, niin hyvä kerrata ennen huomista :)

Ja tässäpä vielä kakkososan traileri jos joku ei ole sitä vielä nähnyt. Mulle koko traileri aiheuttaa hyvässä mielessä kylmiä väreitä, mutta varsinkin siinä lopussa... brrrh. Pelkkä ajatuskin saa väreet kulkemaan :D



Mukavaa viikonloppua kaikille ja muistakaahan taas huomenna ja sunnuntaina tulla katsomaan mitä olen "12 days of Christmas"-teemalla postannut! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.