8. toukokuuta 2014

Hello sweetie!


Siitä on jo useampi kuukausi kun kirjoitin edellisen kunnollisen postauksen. Ja arvatkaas kuinka kauan olen tätä postausta luonnostellut mielessäni? :D Nyt sitten päätin vihdoin ja viimein ottaa itseäni niskasta kiinni ja herättää blogin jälleen eloon. Ehkä tähän päätökseen vaikuttaa myös se, että Lisa Love ja anonyymi lukija ilmoittivat odottaneensa päivityksiä.

Miksi sitten olen ollut päivittämättä? Facebook-kaverit ja muut jotka minut tuntevat tietänevät tälle syyn, mutta koska kaikki lukijat eivät tunne minua, niin ehkä hyvä kertoa syy. Ei, perheenlisäystä ei ole tapahtunut, vaan syynä on se, että olen ollut töissä tammikuusta saakka!

Niin sanotusti en ole oman alan hommissa, sillä tähän työhön mulla ei ole koulutusta. Se ei kuitenkaan ollut esteenä kun aloitin työt eräässä Oulun päiväkodissa. Kyseessä on palkkatukityö ja nimikkeeni on avustaja. Kun on 8 tuntia päivässä riehuvien leikkivien lasten kanssa, joita päivästä riippuen on 10-25, niin ei siinä oikein enää energiat riitä kotona paljon mihinkään. Haluaa vain olla ja levätä. Viikonloput sitten taas menee niin nopeasti, että hyvä jos tajuaa viikonlopun olleen.

Kauaa mulla ei kuitenkaan enää jatku työt, sillä sopimus on tehty vain tämän kuun loppuun ja sopimusta ei tulla uusimaan, kiitos Oulun kaupungin säästötoimien. Sinänsä harmi, koska oon tykännyt tuosta työstä ja mielelläni jatkaisin tuolla työskentelyä. Mulla tulee ihan varmasti ikävä muutamia lapsista ja toki työkavereitakin tulee ikävä.

Mutta mitä tulee tähän blogiin, niin mulla on paljon suunnitelmia. Olen jo kirjoitellut muutamia postausideoita luonnoksiin, ulkoasu tulee muuttumaan jonkin verran ja toki pyrin päivittämään nyt kevään ja kesän tullen blogia ahkerasti. Mutta enempää en paljastele, sillä haluan edes jotain pitää salaisuutena vielä tässä vaiheessa :)



Kuinka monella on ollut ikävä?


Kuvat: Doctor Who tumblr

8 kommenttia:

  1. Kaipailtu on! Ja voin vain kuvitella miten pienten lasten täyteisen työpäivän jälkeen ei energiaa vain enää riitä. Mutta on varmasti aivan ihanaa työtä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että on kaivattu :) Ja joo, toi työ on ihan mahtavaa ollut. Saanut todistaa miten lapset, varsinkin pienimmät, kehittynyt niin paljon niin lyhyessä ajassa. Ja töihinkin kiva mennä kun lapset iloisena ottamassa vastaan.

      Poista
  2. Jeeeee! Vihdoin sinä teit sen. Väsymys on tekosyy katsoa hyviä (tai vahingossa huonoja) sarjoja sohvan pohjalla mutta eikös tämä bloggaaminen anna kuitenkin jotain vähän enemmän? ;)

    Iihihi asiasta vähän poiketen, mulla on uusin kausi Doctor Whota katsomatta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän tää ehkä vähän enemmän jotain antaa. Ainakin saa kivoja kommentteja! ;)

      Uuh, Tohtorin 7. kausi ♥ Ne spessut ja kaikki. Niin monia kyyneliä, mutta todella paljon naurua.

      Poista

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.