20. lokakuuta 2011

A goal without a plan is just a wish.

Päivä 13 - Tällä viikolla

Tällä viikolla on tullut vietettyä aikaa äitin ja isinkin kanssa. Maanantaina mentiin äitin kanssa ensin kahdestaan kaupungille etsimään mulle maistraattiin vaatetta. Kaupungista löydettiin kivoja vaatteita, mutta ei ostettu mitään vaan lähdettiin Zeppeliiniin kun siellä HenkkaMaukalla on isojenkin tyttöjen vaatteita. Sieltä sitten löydettiinkin mulle vaatetta ja myös ostettiin.

Tiistaina menin äitin ja isin luokse ihan muuten vaan. Yksi syy tosin saattoi olla se, että äiti teki mun lemppariruokaa jota ei itellä tuu tehtyä. Mietittiin myös äitin kanssa että mitä kakkukahveilla tarjottas ja mimmonen "hääkakusta" tulee. Käytiin myös miehen kanssa katselemassa meille häälahjoja ja löysinpä itselleni myös suoristusraudan jolla voi tehdä myös kiharoita. Pitäis harjoitella.

Keskiviikkona käytiin taas äitin kanssa kaupungilla. Käytiin ostamassa mulle ihana kaulakoru jonka laitan maistraattiin ja jota myös luultavasti tulen pitämään muulloinkin. Käytiin myös yhdessä kukkakaupassa katsomassa oisko siellä mulle "hääkimppua" ja koska haluan jotain violetihtavaa orkideaa niin siellä sanottiin että maanantaina tulee uus kukkalähetys, niin kannattaa käydä silloin katsomassa. Äiti oli mun tukena myös kun kävin maistraatissa mutkan, ilmoittamassa mikä sukunimi mulla tulee olemaan sen jälkeen kun sanonu Tahdon.

Eli tämän viikon kolme ekaa päivää on ollut aika hääpainotteista. Tänään en jaksa häiden suhteen tehdä mitään, enkä varmaan huomennakaan. Lauantaina kuitenkin ajattelin miehen kanssa lähteä metsästämään tavaroita joita tarvitaan kakkukaffeilla. Ja ehkä voisin myös miehen kanssa käydä katselemassa, että mitä laitan "hääpuvun" alle... ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.