21. lokakuuta 2011

Like anyone else, there are days I feel beautiful and days I don't, and when I don't, I do something about it.

Päivä 14 - Mitä minulla oli päällä tänään?

Tänään mulla oli päällä kivat kotivaatteet suurimman osan päivästä. Poistuin tänään kotoa vain kaupassa käyntiä varten jolloin mulla oli housuina farkut, ostettu Tokmannilta hurjaan 18 euron hintaan ja paidaksi valikoitui HenkkaMaukan sport-huppari. Mutta muuten tänään oli päällä:


Paita - Tokmanni
Housut - H&M
Sukat - jostakin (joululahja)

Valitettavasti toi paita näkyy aika huonosti, mutta siinä on mustia ja musta-pinkkejä perhosia. Tuohon paitaan oon rakastunu ihan kunnolla <3 Se on myös tarpeeksi pitkä jotta sitä voi käyttää legginsien kanssa. Jotta käytän paita+legginsit yhdistelmää, niin täytyy paidan olla persuksen peittävä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.