9. lokakuuta 2011

A parent (from Latin: parēns = parent) is a caretaker of the offspring in their own species.

Päivä 3 – Minun vanhempani


Jos mulla on ollut jokin roolimalli, niin se ei ole ollut mikään julkkis tai muu vastaava. Mun roolimallina on toiminu mun vanhemmat. Olen saanut vanhemmiltani todella rakastavan kasvatuksen ja samanlaista kasvatustyyliä olen ajatellut jakaa eteenpäin kun on sen aika.

Äitiini suhde huononi kun olin teini, hieman taas parani pahimman teiniyden mentyä ohitse. Kun olin nuorempi, en osannut oikein äitini kanssa puhua asioista. En kertonut äitille yhdestäkään ihastuksesta, rakkaushuolista, ylensäkään mistään. En vain osannut. Mutta nykyään kerron pienimmistäkin huolista ja ilonaiheista. En voi enää peitellä/salata mitään äidiltäni.

Isän kanssa olen touhunnut aina kaikenlaista. Milloin olen ollut auttamassa auton kanssa, milloin askarrellut puupalikoista jotakin, auttanut isää tiffanytöiden kanssa, tehnyt jekkuja äitille, käynyt Kinon grillillä syömässä kärkkäriä kun ollaan odoteltu äitiä töistä pääseväksi, ... Oon isin tyttö!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.