3. marraskuuta 2011

Crying (also called sobbing, weeping, bawling, and blubbering) is shedding tears as a response to an emotional state in humans.

Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään

Mie olen sellanen tyttönen, joka itkee kun tapahtuu jotain ihanaa ja joka itkee kun tapahtuu jotain surullista.

Itkin viime perjantaina kun sanoimme Tahdon. Itkin kun Jake kysyi että mennäänkö naimisiin. Itkin kun kerrottiin mun vanhemmille asiasta.

Itken kun katson elokuvia. P.S. I love you saa mun silmät vuotamaan kuin Niagaran putous joka ikinen kerta kun sen katson.  Taru Sormusten Herrasta: Kuninkaan paluun loppu siitä hetkestä kun sota ohi ja Aragorn kruunataan aloittaa kans tulvan.

Itken kun luen kirjoja. Kirjat jotka mut on saanu itkemään on mm. useampi Harry Potter-kirja (Harryn ja Ginnyn ensisuudelma, tärkeiden hahmojen kuolemat (viimeistä kirjaa lukiessa silmät tulvi koko ajan), ..), Twilight-kirjat, Aavikon kukka, Nojoud 10 vuotta - eronnut, ..

Itken myös aika usein kun olen väsynyt, sairaana, on huono olo,olen stressaantunut, ...

we♥it.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.