12. joulukuuta 2011

Suklaata ja appelsiinia

Näin talvisaikaan mun kädet ja huulet on kovilla. Kuivuvat todella paljon ja saankin olla rasvaamassa käsiä koko ajan ja huulille laittamassa huulirasvaa. Mun arsenaali kuivuutta vastaan koostuu kolmesta eri käsivoiteesta ja yhdestä huulirasvasta. Käsivoiteita käytän mielialan mukaan tai sen mukaan mikä mulla tulee ensimmäisenä otettua kätösiini. Ja mitä nämä mun rasvat sitten on...

Oriflame White Chocolate Hand & Nail Cream
Dermosil Hand Cream Red Orange
Yves Rocher Fruits Noël Orange & Chocolate
Dermosil Chocolate Talvisalva

Tuo talvisalva ja YR:n käsivoide on viime joulun tuotevalikoimista. Talvisalva oli sellaisessa kivassa pakkauksessa missä oli mukana myös suklaantuoksuinen kasvonaamio ja kasvojen kuorintageeli. Niitä en ole käyttänyt kuin pari kertaa, mutta talvisalvaan rakastuin heti ensi kokeilulla. Ja se on kyl erittäin riittoisa. Vaikka joudunkin sitä käyttämään usean kerran päivässä, niin siltikin sitä on mennyt viime talven jäliltä vain ehkä 1/4 purkista. Oon käyttänyt talvisalvaa myös muutenkin kasvoihin ja käsiin pieniin kuivettumiin.

Noista käsivoiteista mun suosikki on ehkä tuo Oriflamen. Imeytyy todella nopeasti ja jättää mukavan tunteen käsiin. Jos taas haluan raikkaan tuoksun, niin silloin valintana on tuo Red Orange. Tuossa YR:n voiteessa on myös todella hyvä tuoksu ja sitä kun käsiin hieroo, niin alkaa tekemään mieli Jaffa-keksejä :D

Millaisella arsenaalilla te olette varustautuneet kuivien käsien ja huulien hoitoon näin talvella?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.