24. maaliskuuta 2012

Ihmisiä

Päivä 24: 10 suosikkihenkilöä tällä hetkellä ja miksi

Jake. Jaksaa kuunnella mun höpötyksiä ja jaksaa mun mielialamuutokset. Ja tietenkin pitää huolta miusta! ♥

Harha. On tukena mulle yhdessä asiassa josta en vielä täällä viitsi kertoilla. Ehkä joskus sitten. ♥

Mika ja Heidi. Mun rakkaimmat ystävät. ♥

Marko, Olli ja Kapu eikä passaa unohtaa Jaskaa, Jania ja Jaria. Eli Poets of the Fallin pojat. Julkaisivat taas tällä viikolla levyllisen hyvää musiikkia ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.