19. maaliskuuta 2012

Perheestä

Päivä 19: Kerro perheestäsi

Olen kotoisin perheestä johon kuuluu äiti, isi ja 2 lasta eli minä ja isosiskoni.

Vanhempieni kasvatustyyli oli todella rakastavan mutta tiukka ja samanlaista kasvatustyyliä olen ajatellut jakaa eteenpäin kun on sen aika.

Äitiini suhde huononi kun olin teini, mutta hieman taas parani pahimman teiniyden mentyä ohitse. Nuorempana en osannut oikein äitini kanssa puhua asioista. En kertonut äitille yhdestäkään ihastuksesta, rakkaushuolista, ylensäkään mistään. En vain osannut. Mutta nykyään kerron pienimmistäkin huolista ja ilonaiheista. En voi enää peitellä/salata mitään äidiltäni.

Isän kanssa olen touhunnut aina kaikenlaista. Milloin olen ollut auttamassa auton kanssa, milloin askarrellut puupalikoista jotakin, auttanut isää tiffanytöiden kanssa, tehnyt jekkuja äitille, käynyt Kinon grillillä syömässä kärkkäriä kun ollaan odoteltu äitiä töistä pääseväksi, ... Oon isin tyttö!

Isosiskoni on minua 6 vuotta vanhempi, joten meillä ei ollut oikein mitään yhteistä koskaan, paitsi että tykättiin molemmat New Kids on the Blockista :D Mutta ei siis oikein koskaan leikitty yhdessä ja enemmän tapeltiin kuin halailtiin. Kaikki kuitenkin alkoi muuttumaan parempaan suuntaan muutama vuosi sitten ja nykyään siskoni onkin minulle erittäin tärkeä henkilö elämässäni.


Ja nykyäänhän perheeseeni kuuluu Jake, rakas mieheni! ♥ Ja ehkä joku päivä myös lapsi ellei useampikin..


3 kommenttia:

  1. Siis hassua miten pitkään mekin olemme toisenne "tunteneet" mutten oikeasti tiennyt perheestäsi mitään. Tekeekö isukkisi ihan työkseen lasitöitä vai onko harrastus? Itse en ole tiffany-juttuihin sekaantunut (vielä) mutta kiinnostus suuri. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan harrastus nuo lasityöt. Nyt ei ole tosin voinut pitkiin aikoihin tehdä kun ei ole enää tiloja kun asuvat nykyään kerrostalossa. Kuitenkin tarvitsisi oman huoneen missä niitä tehdä kun sitä lasinsirua ja pölyä on muuten kaikkialla.

      Poista
    2. On kyllä hieno harrastus! Toivottavasti löytyis jostain tila jossa jatkaa. Itse olen miettinyt myös tuota kotona tekemistä mutta siitä ei varmana tulis mitään juurikin sirujen takia. Eihän niitä saa mitenkään kaikkia siivottua.

      Poista

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.