22. huhtikuuta 2012

Joillakin alkoi kesäloma

Talvikengät siirtyivät nyt kesälomalle odottelemaan seuraavaa talvea ja tilalle tuli..


Ihanan pirtsakat Hait! ♥

Oon haaveillu Hai-saappaista jo pitkän aikaa, mutta ei ole tullut ostettua. Nyt sitten päätin, että koska mun talvikengät on keinonahkaa ja vielä ei kuitenkaan ole balleriinakelit, niin pakko saada saappaat ja tänään ne sitten tuli ostettua. Olisin tosin halunnut pinkit, mutta Prismassa oli vain punaisia, sinisiä ja keltaisia, niin hetken aikaa kun olin miettinyt punaisten ja keltaisten välillä, niin päädyin keltaisiin. Ihanan pirtsakat :) Mukava sitten syksylläkin kun on jo pimeää, niin tuoda valoa ympärille pirteillä saappailla.


Talvitakkikin voisi ehkä alkaa jo siirtymään pikkuhiljaa kesälomalle..?

// Oon saanut tähän tekstiin kommentteja viimeisen vuoden aikana anonyymeilta, jotka joko haukkuvat Hai-saappaat lyttyyn, haluavat ostaa minulta Hai-saappaat tai vaihtaa päikseen toisen värisiin. En näe mitään järkeä pitää tuollaisia kommentteja näkyvillä, jotenka olen poistanut ne ja tulevaisuudessa samankaltaiset kommentit tulevat myös poistumaan. Turha siis kaupitella mulle omia huonosti hoidettu Hai-saappaita tai ehdottaa mun Hai-saappaiden ostoa/vaihtoa toisiin saappaisiin. Kiitos!

5 kommenttia:

  1. Nykyään tuntuu olevan yleinen tapa monella internet palstalla, että haukutaan ilman mitään perusteluja toisen mielipiteet ja valinnat. En ymmärrä tätä.
    Pirteät pääsiäsiskeltaiset kumpparit sulla.
    Itselleni ostin hiekanväriset saappaat, olivat sopivan unisex mallia.
    Ana

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En miekään ymmärrä miksi sitä pitää ilman perusteluja toisten ihmisten valintoja haukkua. Ja vielä nimettömänä.

      Se on hyvä että löytyy muitakin unisex-malleja mustien lisäksi.

      Poista
    2. näyttäisitkö minulle joku päivä kaupunkia?kun ilmat lämpiää.t:sara

      Poista

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.