2. huhtikuuta 2012

Loukattu

Päivä 33: Joku joka todella loukkasi sinua

Kaikista pahiten mua on loukannut Mika.

Kesällä 2008, tarkemmin sanottuna mun syntymäpäivänä. Päätti ihan ilman mitään varoitusta lopettaa yhteydenpidon blokkaamalla mut kaikin mahdollisin tavoin. Ei edes kertonut syytä siihen ennen kuin reilu puoli vuotta myöhemmin. Syy on mun ja Mikan välinen, en kerro sitä teille.

Toisen kerran Mika loukkasi mua 28.10.2011, eli sinä päivänä joka tunnetaan nykyään paremmin mun ja Jaken hääpäivänä. Olin pyytänyt Mikaa todistajaksi maistraattiin ja Mika lupasi tulla ja vielä torstaina oli tulossa. Perjantaina aamulla sain viestin, jossa sanoi ettei tulekaan. Ei edes kunnollista syytä ilmoittanut.

Mutta kaikesta huolimatta, Mika on mun rakas ystävä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.