7. elokuuta 2012

Aamurutiinit

Vaikka olen ollut töissä vasta pari päivää, niin olen yrittänyt jo oppia tekemään tietyt asiat tietyssä järjestyksessä ja ajassa. Tämä viikko tosin on vielä aika rentoilua, koska menen töihin vasta puol ysiks kun bussit on vielä kesäajassa ja näin ollen mulla on noin puol tuntia extraa aamuvalmisteluissa. Ens viikolla kuitenkin alkaa jo bussit kulkemaan niin, että mulla on lähtö töihin 7:30. Näin ollen mulla on siis herätyksen jälkeen 45 minuuttia aikaa suoriutua erinäisistä asioista ollakseni ns. edustuskuntoinen. Ja seuraavaa aikataulutusta olenkin ajatellut.

6:45 herätys
- hampaiden pesu
- kasvojen puhistus
- kasvojen rasvaus
6:55 vaatteet päälle
7:00 arkimeikki
7:10 hiukset kondikseen
7:20 kassin pakkaus (eväät ym. tarvittavat)
7:25 kengät jalkaan ja menoks..

Nyt tällä viikolla tuo kassin pakkaus ja lähtö on tapahtunut noin 7:55-8:05 ja olenkin sitten sitä ennen lueskellut rauhassa uutisia ja blogit mitkä päivittyny myöhään illalla/yöllä/aamulla. Mutta ensi viikosta lähtien uutiset luen sitten töissä ennen kuin alan töitä tekemään ja blogit vasta iltapäivästä kotona.

Ja nyt varmaan monet miettii missä vaiheessa aamupalan oikein syön..? En oo koskaan oikein osannut syödä aamupalaa heti herättyäni ja koska olen kuitenkin töissä jo noin tunnin päästä heräämisestä, niin siellä voin sitten syödä aamupalan samalla kun luen uutisia. Olettaen että olen muistanut viedä aamupalatarpeet sinne :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.