6. elokuuta 2012

Ensimmäinen työpäivä

Eka työpäivä on nyt ohi. Päivä meni tutustuessa erinäisiin juttuihin ja opetellessa käyttämään Windows XP-käyttistä :D Khyl, mun työkoneessa on XP. En oo pitkään aikaan käyttäny XP:tä, ni menee usiampi hetki että totun sitä taas käyttämään. Onneksi työkone on kuitenki tehokkaampi kuin se mitä yliopistolla käytin, joten sentäs jotain hyvää :D

Mun työnimike on projektiassistentti ja työnkuva on aikasta laaja, alkaen puhelimeen vastaamisesta ja toimistotarvikkeiden tilaamisesta aina kongressien ja muiden tapahtumien parissa työskentelyyn. Mun vastuulla on myös huolehtia neukkarihuoneen siisteydestä ja kokouskahvituksesta. Ja työaika on klo 8-16.

Konffan sijainti on aika unelma. Melkein keskellä kaupunkia. Mun työpisteeltä on näkymä suoraan kaupungintalolle :D

Mutta nyt vois katsella jakson tai pari Smallvillea ja samalla miettiä, että mitä evästä sitä huomenna ottas töihin..

2 kommenttia:

  1. Saitko ihan vakipaikan vai onko joku sijaisuus tms? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Puolen vuoden harjoittelu näin alkuun, sitten kun se loppuu niin mietitään jatkoa.

      Poista

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.