25. marraskuuta 2012

Groovy baby..

Perjantaina oli firman pikkujoulut ja teemana oli 60-luku. Arvatkaa kuka oli innoissaan tästä teemasta? No en ainakaan minä. Mie pähkäilin vaatteiden kanssa ihan perjantaihin saakka. Millon mietin rokkiteemaa, milloin kotiäititeemaa, jne. Tilasinpa jopa Seppälästä yhden mekon josta tuli mieleen ihan Captain James T. Kirkin asu :D Tai no yleensäkin Star Trek asu. Se kuitenki osoittautui mun makuun liian tiukaksi, joten palautin sen. Lopulta sitten päätin, että musta tulee hippi ja perjantaina lähdinkin kesken työpäivän käymään kirppiksellä, jos vaikka löytäisin sieltä jotain kivaa. Alaosa oli jo valmiina, farkut, joten tarvitsi vain yläosan. Ja löysinkin oikein kivan yläosan.


Tän parempaa kuvaa mulla ei valitettavasti ole itellä mutta paita oli siis sellainen kiva tunikamallinen, oikein hippimäinen :D Tuo huivi on työkaverilta lainattu. Samainen työkaveri teki myös mun meikin ja toinen työkaveri letitti mun hiukset :)

Mutta tosiaan, pikkujoulut alkoi menemällä Scandiciin saunomaan ja valmistautumaan. Kuunneltiin hyvää musiikkia ja olipa myös ohjelmaakin. Sieltä sitten lähdettiin hieman ennen yhdeksää syömään Grill It:iin ja siellä menikin loppuilta. Ruokailun lomassa oli lisää ohjelmaa ja jutustelua. Ja koska teemana oli 60-luku, oli musiikki ja ohjelmakin sen mukaista.

Ruoka jota söin Grill It:ssä, oli todella hyvää. Otin Spice menun jossa oli alkuruokana vaniljaöljyssä paistettuja tiikeriravunpyrstöjä ja mangosalsaa, pääruokana Thaimaustettua kanaa vartaassa, taboulehia ja savuaiolia sekä jälkkäriksi lämmin viikuna-karpalo cupcake ja vaniljakastiketta. Oli kyllä oiken omnomnom! Voisin syödä toistekin.

Joskus ennen puolta yötä meidät sitten "häädettiin" pois kun ravintola meni kiinni. Siinä vaiheessa olikin sitten mun aika lähteä kotiin.

1 kommentti:

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.