21. marraskuuta 2012

Vastaisku väsymystä vastaan

Mua on viime aikoina väsyttäny normaalia enemmän ja tuntuu että vaikka nukkuis kellon ympäryksen, niin silti vois hyvin jatkaa unia ja ei siltikään riittäis. Varmaan yhtenä osasyynä on tää kamala pimeys. On pimeetä kun lähtee töihin ja viel pimeempää kun tulee kotiin töistä ja eipä nyt oo ollu päivälläkään kovin valoisaa kun vettä sataa päivästä toiseen. Ainoa valo siis tällä hetkellä mun elämässä on se mikä tulee kattolampusta, tietokoneen ruudusta ja telkkarista. Ei siis mitään piristävää valoa.

Mutta luultavasti yksi syy tähän väsymykseen on se, että mun hemoglobiini on varmaankin laskenut huomattavasti. Mullahan on siis ollu syntymästä asti tosi huonot hb arvot ja oon joutunut ravaamaan verikokeissa sen takia, mutta mitään kunnon syytä ei oo löytynyt. Pahimmillaan se on kai ollut jotain 85 ja parhaimmillaankin vain 122. Viime keväänä se oli 117. En siis ihmettelis lainkaan vaikka se oiskin nyt laskenut tuosta edelleen.

Päätinkin, että nyt alkaa vastaisku väsymystä vastaan ja kävin apteekissa ostoksilla ja mukaani sieltä lähti..


Floradix Kräuterblut-Saft rauta- ja vitamiinivalmiste. Rautaa siitä saa yli 100% päivän suositusmäärästä ja lisäksi siitä löytyy B-vitamiineja ja C-vitamiinia. Jos tällä ei väsymys lähde, niin ei sitten millään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.