7. joulukuuta 2012

Buzzbuzz..

Buzzador lähestyi minua jokin aika sitten jälleen uuden kampanjan tiimoilta ja ilmoitin olevani kiinnostunut osallistumaan tähän uuteen kampanjaan. Ilmoittautumisaika siihen päättyi viime sunnuntaina ja keskiviikkona sitten olikin mukava viesti Buzzadorilta odottamassa sähköpostissani. Olen päässyt mukaan kampanjaan!

Parin viikon sisään mulle tulee postin mukana Dove Pure & Sensitive -vartalovoidetta 1 iso purkki itelle ja sitten muutama näytekokoinen jaettavaksi muille. Tällä kertaa en kuitenkaan etsi Buzzattavia blogini kautta vaan ihan lähipiirille menee jakoon. Saatte kuitenkin jossain vaiheessa lukea mun mietteitä tästä tuotteesta.

Ja jos jollekin Buzzador on ihan outo käsite, niin tässä hieman tietoa.
Buzzadorina saat mahdollisuuden päästä testaamaan uusia tuotteita ja palveluita ilmaiseksi, sekä kertoa ystävillesi niistä. Useimmissa kampanjoissa myös ystäväsi saavat mahdollisuuden päästä osallistumaan tuotteiden ja palveluiden testaamiseen. Se kuinka nopeasti pääset ensimmäiseen kampanjaan mukaan, riippuu siitä kuinka hyvin sovit kampanjan kohderyhmään, jonka asiakas on määrittänyt. Kun sovit kampanjan kohderyhmään, saat tietoa kampanjasta sähköpostitse. Sitten pääset valitsemaan haluatko osallistua kampanjaan, vai etkö halua.
Jos kiinnostuit, niin klikkaa tästä rekisteröityäksesi Buzzadoriksi (minun käyttäjänimi on Merya). Voit myös lähettää sähköpostiviestin “Finland Merya” osoitteeseen “register@buzzador.com” tai lähettämällä tekstiviestin “Buzzador Merya” numeroon +4560991000 saadaksesi kirjautumistiedot välittömästi.

Jos taas haluat tietää enemmän mitä Buzzadorina oleminnen tarkoittaa, voit lukea lisää tästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.