14. joulukuuta 2012

Tällä viikolla töissä tapahtunutta

Tämä viikko on ollut kiva työviikko.

Maanantaina alkoi SUSMP'12, kaivosalan kv-kongressi, johon mulla oli kunnia tehdä graafisia hommia. Tein mm. abstraktivihkosen sekä nimilaput. Toki avustin sitten jonkin verran muissakin asioissa, mutta enimmäkseen keskityin noihin graafisiin. Palkkioksi aherruksesta ja hyvästä työstä sitten sain järjestäjätaholta kiitokset ja lisäksi..

Äiti ja pikkuinen

..Pentikin pikku-poron! Tuo isompi saatiin häälahjaksi ja oon sen jälkeen haaveillu tuosta pikkusesta ja oishan se kiva saada vielä sellainen isompikin. Sitten olisi koko poroperhe kasassa :) Mutta arvatkaa vaan olinko yllättynyt kun työkaveri toi mulle torstaina tuon pikkusen ja kertoi kuinka järjestäjät halusivat mua kiittää hyvästä työstä. Melkeen tuli tippa silmäkulmaan..

Tänään taas sitten käytiin syömässä lounas työpaikan "naapurissa", Hagia Sofiassa. Hagia Sofia on siis turkkilainen ravintola, joka on ollut nyt muutaman kuukauden auki. Sijainti on tosiaan melkein työpaikan naapurissa, nimittäin se on tien toisella puolen. Tarkemmin sanottuna sen sijainti on Kajaaninkadun ja Kirkkokadun kulmassa, kulmittan Tuomiokirkon kanssa.

Omnom!

Mie valitsin ruuaksi kanakasvispadan, joka on siis saviruukussa haudutettu pataruoka ja sisältää munakoisoa, tomaattia, paprikaa, perunaa ja sipulia. Ja toi annoskoko oli yllätys. Kun yleensähän lounasruuat on pienennetty siitä mitä on jos tilaa á la carte -listalta, niin en edes halua tietää kuinka iso se á la carte-annos on. En nimittäin meinannut jaksaa tuota syödä vaikka syömään mennessä oli nälkä. Mutta täytyy kyllä käydä vielä joskus uudestaankin tuolla syömässä. Nom!

Ihana pomo myös lahjoi meitä joululahjoin. Mun paketista löytyi kaksi Nälkäpeli-kirjaa. Oli käynyt kuulemma täältä blogista kurkkimassa ideoita :) Jotain hyötyä siis ainakin siitä, että tää mun blogi on julkinen ja kaikki mun postaukset tulee Facebookissa näkyviin.


Saas nähdä mitä kivaa sitten ensi viikolla töissä tapahtuu. Keskiviikolle laitoin kalenteriin joulukahvit ja lupauduin leipomaankin jotakin, mutta saas nähdä mitä muuta kivaa sitten keksii.

1 kommentti:

  1. Kylläpä oot kivoja juttuja saanut töistä :).
    Nyt vasta ehtinyt kunnolla lueskelemaan blogeja, niin siksi näin myöhään kommentoin :)

    VastaaPoista

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.