7. helmikuuta 2013

Jotain mitä tavoitella

Keskiviikkona oli siis mun eka työttömyyspäivä ja tiedossahan oli siis käynti työkkärissä. Työkkärissä laitettiin mun asiat ajantasalle ja sainpa myös kehotuksen ottaa yhteyttä kahteen eri duunipaikkaan, jotka tosin sain ihan itte valita. Molempiin paikkoihin sitten soitinkin tänään, mutta vain toisesta vastattiin. Tosin sekin oli pikapuhelu kun vastaaja oli palaverissa, mutta otti kuitenkin yhteystiedot ylös ja lupasi soittaa takaisin kunhan kerkeää. Tuohon toiseen paikkaan yritän taas huomenna uudestaan.

Mutta, työkkäristä sitten suuntasin kiertelemään kauppoja. Ei tosin ollut tarkoitus mitään ostaa, mutta...


Tämä takki sitten lähti Henkkamaukalta mukaan. On siis kevättakki ja koska mulla ei sellaista ole, niin.. Ja kun se sopi päälle! Tosin, kuten kuvasta varmaan näkeekin, niin hieman tiukahko. Päätinkin, että siitä mulle tavoitetakki! Ja koska haluan että se sopii mulle hyvin jo tänä keväänä, niin se tarkoittaa että nyt on alettava liikkumaan ja kattomaan ihan oikeesti että mitä ja kuinka paljon sitä syö. Voi olla aika mahdoton tehtävä saada ihan täysin kunnolla päälle istuvaa mulle tosta takista lyhyessä ajassa, mutta sille ei voi mitään. Pääasia että menee kiinni :P

Tuo onkin siis mun ihan ensimmäinen tavoitevaate ikinä. Johan semmonen olikin aika hankkia. Jossain vaiheessa pitänee hommata toinen vaate ja sellainen joka ei ihan heti menekään päälle.

2 kommenttia:

  1. sinut on haastettu blogissani! :)

    VastaaPoista
  2. Meikällä kanssa liikunnallisempia tavitteita kohti kesää. Olis niin ihanaa mahtua joihinkin ihaniin (vanhoihin) vaatteisiini. Ihme että snoukkahousut menivät kiinni. Juuri ja juuri!! :D Jees.

    Tsemppiä tavoitetakin löysenemiseen. :)

    VastaaPoista

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.