21. helmikuuta 2013

Kävelyllä

Eilen kirjottelin kuinka Jake ei ole oikein kannustava mitä tulee mun liikkumiseen ja tänään sitten tapahtui sellaista, että Jake ihan itse ehotti että lähtään käymään kävelyllä! ^_^ Siihen toki saattoi vaikuttaa se, että tuossa meidän lähistöllä oli mennyt kaukolämpöputki sanomaan riksrakspoks, joten Jake halusi nähdä kun sitä korjattiin. Mutta kuitenkin! ^_^ Ja tuli siitä semmonen 2,5 kilometrin lenkki kokonaisuudessaan ja aikaa meni noin puol tuntia.

Sumuisa, sumuisampi, sumuisin..

Tuollaisella vaatetuksella minä sitten lähdin kävelylle ja tuo vaatetus mulla tulee olemaan jatkossakin, ainakin kylmillä keleillä. Tuon kivan sinisen fleecetakin sain 2010 kun meidän matkailuluokka toimi silloin Taitaja-kisoissa oppaina ja tuo oli siis osa työvaatetusta. Alla Henkkamaukasta ostettu huppari sekä Henkkamaukasta ostettu toppi. Housutkin on Henkkamaukasta ostettu ja ne sopii mulle just ja just päälle! Kangas ei oo mitään joustavaa, jotenka niistä sitten näkee aika hyvin kun alkaa tuloksia tulemaan. Kengät taas olen hankkinut muistaakseni Citymarketista.

Vielä pitäisi hankkia sisäliikkumista varten vaatteet. Varsinkin jos löydän sen sopivan kuntosalin, niin ei sinne viitsi mennä risoissa vaatteissa :D

2 kommenttia:

  1. Hienoa että mieskin lähti mukaan :). Oma mies ei edelleenkään ole yhtään innostunut liikuntahommista kuin minä, mutta ei se ole mun menoja hidastanut. Joskus kumpaistakin ehkä harmittaa ettei vietä toisen kanssa niin paljon aikaa, mutta jos minäkin joskus miehen kanssa katon leffaa niin eikö sekin voisi vastaavasti lähetä lenkille tms?

    Vaan ei muuta kuin olkoon motivaatio mukana pitkään ja silloinkin kun ei yhtään huvita :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mie muuten huomasin ton kävelylenkin aikaan, että tykkään mieluummin ehkä yksin lenkkeillä, ainakin jos haluan ns. hien pintaan. Saa säätää etenemisvauhdin ihan omilla ehdoilla eikä tartte miettiä kuinka nopeesti toinen haluaa/pystyy/jaksaa edetä. Mutta toki sitten niillä laiskottelulenkeillä voi aina käydä miehen kanssa :D

      Ja kiitti tsempeistä :)

      Poista

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.