20. helmikuuta 2013

Vihreää?

Tulipahan taas kerran katseltua Henkkamaukan sivuja ja tällaisia ihanuuksia löysin. Tosin vielä en tilannut mitään noista.


Jo pidemmän aikaan oon halunnut jotain muutosta mun mahtavaan värivalikoimaan vaatekaapissa (mustaa, valkoista, oho lisää mustaa ;D) ja nyt kevään tullen nuo vihreän eri sävyt on alkanut kiinnostamaan. Oonkin miettinyt, että olisiko minusta pitämään vihreitä housuja..? Tai mintun vihreää neuletta..? Sehän toki selviäisi sillä, että tilaisin nuo tuotteet ja kokeilisin niitä, ainahan ne voisi palauttaa jos ei näky miellytä silmää. Tai sitten vain suosiolla jätän nuo vihreät muiden ostettavaksi ja tilaan nuo mustat housut ja lisää mustia ja valkoisia paitoja :D

Saisinkohan Jaken puhuttua ympäri että lähtisi käymään Zeppelinissä mun kanssa..? Oulun Henkkamaukasta kun ei noita housuja ainakaan löydä, mutta Zeppelinin Henkkamaukasta saattaisikin..

3 kommenttia:

  1. Tuo vaaleampi vihreä on aivan ihana väri. <3 Itse en vaan uskaltaisi käyttää sitä koska olen väri nörrykkä. Saa nähdä muuttaako kesä ajatteluani ja rohkaisee jopa minutkin siihen pitkään himoitsemaani vaalanmintunvihreään.

    VastaaPoista
  2. Ooh, ihania värikomboja :). Kevättä kohden kun tässä mennään niin on aika heittää ne syksyiset murretut sävyt kaapin perukoille ja piristää pastelleilla! Mulla onkin pari tommosta mintunvihreetä paitaa, toisessa kilppari <3

    VastaaPoista

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.