15. maaliskuuta 2013

Supersankari!

kuva: we ♥ it

Menkat päätti sitten että tänään on hyvä päivä tuoda mulle ne pahimmat kivut. En siis päässyt cyclingiin. No, tulipa sitä tällä viikolla käytyäkin pari kertaa jo ryhmäliikuntatunneilla, niin ehkä mä voin antaa menkoille anteeksi.

Koska en tänään sitten päässyt cyclingiin, niin olen sen sijaan makoillu sohvalla ja katsellut erinäisiä ohjelmia. Katsoin mm. eilisen Sisustussuunnittelija Marko Paanasen. Marko on yks mun suosikeista mitä tulee sisustussuunnittelijoihin ja nyt ihan innolla katonkin hänen uutta omaa sarjaa. Ja samalla haaveilen että oispa rahaa omaan kotiin jonka vois sisustaa ja remontoida niin kuin haluaa. Vuokrakämpät ei anna tarpeeksi mahdollisuuksia siihen.

Tälle viikonlopulle ei ole oikein mitään suunnitelmia. Jos sää on hyvä, niin voisi käydä Koitelinkoskea katselemassa tai keksiä jotain muuta kivaa. Voisin myös kirjoitella muutamia juttuja tännekin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.