2. huhtikuuta 2013

Kuntoilua ja shoppailua

Pääsiäisen jälkeen mun arki alkoi missäs muuallakaan kun Satsilla. Oon löytänyt itelleni jo suosikin tiistain aamuihin, bodypumpin. Aamulla tosin tuntui siltä, että olisin hyvinkin voinut jatkaa vielä unia, mutta päätin silti lähteä jumppaan. Ja en kyllä kadu päätöstä. Jo tuo lyhyt 300 metrin matka bussipysäkille sai mut heräämään ja viimeisetkin rippeet unisuudesta hävisi kun pääsin hikoilemaan. Ja se olo bodypumpin jälkeen ♥ Siihen päälle vielä suihku ja sauna ja olin kuin uudesti syntynyt.

Satsilta suuntasin sitten keskustaan ja koska myöhästyin linkusta jolla olisin päässyt kotiin, niin menin Stokkalle pyörimään, ihan shoppailumielessä.


Viime viikolla mulla loppui tuon Dig Deeper-kuorintavoiteen lisäksi myös päivävoide, joten ne oli ihan pakolliset ostokset. Lisäksi sitten ostin tuon Doven deodorantin ja sitä alan kuljettamaan mukana treeneissä, sillä se on aerosolina kuitenkin ehkä hieman hygieenisempi treenin jälkeen kainaloon laitettavaksi kuin roll-on deodorantti. Saattaa kyllä jäädä käyttöön ihan muutenkin.


Lisäksi Sats-käyntejä ajatellen ostin vielä uuden Pikku Myy-toilettilaukun kun edellinen läpinäkyvvä päätti hajota lopullisesti tänään. Sain myös ostettua TRESemmén minishampoon ja mansikantuoksuisen suihkusaippuan.

Nyt kuitenkin alan odottelemaan päivän toista kohokohtaa, eli että Jake tulee kotiin ja sitten onkin tiedossa päivän kolmas kohokohta.. ruokailu!! :D

4 kommenttia:

  1. Mahtavaa, että oot sen euforia-tunteen päässyt kokemaan jo nyt :D.
    Mulla on kyllä jäänyt jumpissa se euforia kokematta jo pitkän aikaa... Voipi olla, että se on vain tämä stressaava aika, niin ei vaan kykene kunnolla nauttimaan oikein mistään.
    Jumpatkin kun ovat olleet nyt itselle sellaista "pakko-pullaa" :/. Mutta toivossa on hyvä elää, että kuukauden päästä helpottaa ja löytyy viimein sitä iloa muuhun elämään :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Euforia on kyl tunteena se kaikista paras. Toki välillä tuntuu että on puolikuollut, mutta kyllä toi euforia silti lopulta tulee mukaan kuvioihin. Viimestään suihkun ja saunan jälkeen :D

      Poista
  2. Mulla on kans toi Lumenen Glow without shine ja mun mielestä se haisee tosi pahalle! Ootko huomannut samaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se mun mielestä haise pahalle. Ihan siedettävä tuoksu siinä on.

      Poista

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.