11. toukokuuta 2013

Säärille shokkihoitoa tiedossa

Buzzador lähestyi minua jokin aika sitten uudella kampanja-kutsulla ja pääsinkin siihen mukaan! Ei, se ei ole se Maxim-kampanja mihin toivoin pääseväni vaan ihan eri kategoriaan kuuluva. Perjantaina sainkin sitten viestiä, että paketti ois noudettavissa R-Kioskilta (wtf?!?), mutta en päässyt sitä heti hakemaan koska sää nyt oli mitä kamalin ja eipä olossakaan mitään kehumista ollut. Tänään sitten ennen kuin mentiin Jaken kanssa mun vanhempien luo syömään, niin käytiin hakemassa paketti ja kun kotiin päästiin, niin pitihän se toki heti aukasta.

Ja mitäs sieltä paljastuikaan?





Pääsin siis mukaan Veet-kampanjaan, jossa testataan kahta erilaista lämminvahaa. Toinen on roll-on -tyylinen laajoille alueille (jalat, kädet, kainalot, bikinirajat) ja toinen sitten tarkoitettu kulmakarvoille, ylähuulen päälle ja leukaan. Veet-tuotteet on mulle entuudestaan jo tuttuja, mutta enemmän oon kuitenkin käyttänyt höylää silloin kun karvoista halunnut eroon. Vahaa en oo kuitenkaan koskaan käyttänyt, joten oonkin nyt ihan innoissani kun pääsin tähän kampanjaan.

Kunhan oon päässyt noita tuotteita testailemaan, niin kertoilen mitä oon mieltä ja tuleeko musta vahan käyttäjä vai jatkanko höylän kanssa yhteiseloa :D


Buzzadorina oleminen tarkoittaa sitä, että saan mahdollisuuden päästä testaamaan uusia tuotteita ja palveluita ilmaiseksi, sekä kertoa ystävilleni niistä. Useimmissa kampanjoissa myös ystäväni saavat mahdollisuuden päästä osallistumaan tuotteiden ja palveluiden testaamiseen. Se miten usein pääsee kampanjoihin mukaan, riippuu siitä kuinka hyvin sovin kampanjan kohderyhmään, jonka asiakas on määrittänyt. Uusista kampanjoista tulee tieto sähköpostitse ja pääsen valitsemaan, että haluanko osallistua vai en. Kampanjan aikana testaan kampanjatuotteita ja raportoin kokemuksistani salamaraportein ja loppuraportilla kampanjan loppuessa.
Jos haluat lukea lisää mitä Buzzadorina oleminen tarkoittaa tai alkaa itse Buzzadoriksi, voit tehdä sen täällä.

5 kommenttia:

  1. Yhyhyy meike olsi niin halunnut mukaan tuohon kampanjaan. Oon vaan ollut niin laiskalla tuulella netinkäytön suhteen etten oo edes heittäny buzzadorin palikkaaa sivuilleni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haluatko näytepaketin? Siin on jopa 1 vahaliuska! :D Ja lisäksi oli joku Veet-tuotteiden alennuskuponkikin jaettavaksi asti :) Jos haluat, ni heitä vaikka Facessa YV:llä osottees ni postitan.

      Poista
    2. No ethän sinä voi yhtä paketti aalkaa mulle postaileen toiseen päähän Suomea. Tulee kalliiks. :< Eriasia jos joku muu maksais kun kumpikaan meistä. :D Mutta kiiitos hyvästä ideasta jonka kayttäisin hyväkseni jos olisin siellä päin käymässä. <3

      Poista
  2. Tekisi mieli kokeilla vahausta, mutta en vaan oo sitten uskaltanu :D.
    Samoin epilaattoria oon miettinyt, jos hommais edes säärikarvoille, mutta oon siitäkin pelkurina vielä luistanut.
    Joskus oon ollut masokisti-luonne, mihin se on kadonnut?!? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos haluat kokeilla, ni voin tuoda sulle näytepaketin jos vaikka satuttais taas yhtä aikaa zumbatunnille joku kerta? Eihä sillä yhellä liuskalla mikä siin näytepaketis on ni paljoo saa aikaseen, mutta pääseepä kokeileen kuinka kipeetä käy :D

      Poista

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.