9. toukokuuta 2013

Kun olen kipeänä..


Kevätflunssa sitten iski tähän talouteen. Jake sairastu ensin ja sitten salakavalasti se tuli minullekin alkaen ensin tiistaina muutamalla aivastuksella ja sitten eilen olikin jo vieressä iso kasa käytettyjä papereita täynnä räkää. Ja tänään aamulla kivasti heräsin jo viiden aikaan siihen kun en enää saanut henkeä nenän kautta. Ja sen jälkeen en saanutkaan enää nukuttua, sillä aina kun olin niistänyt ja laitoin pään takas tyynyyn, niin nenä olikin jo täys räkää ja hengitys taas vaikeutu.

Ja tällä hetkellä mulla on olo kuin ihanalla Tohtorilla noissa yllä olevissa kuvissa. Nyt tässä nimittäin mietin, että millonkohan sitä sais taas nukkua kunnon yöunet. Nousis edes kuume, niin se auttaisi huomattavasti tilannetta. Mulla vaan ei jostaan syystä valkosolut tunnu tekevän hommiaan tarpeeks hyvin vaan ne taitaa laiskotella. Välillä tosin tulee sellaisia kylmiä väreitä, että kuume saattaisi nousta, mutta mun onnella ei nouse.

//Edit vajaa tunti myöhemmin: Kuume nousi! Wohoo! \:D/


Kuvat: tumblr

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.