23. marraskuuta 2013

Kirje Joulupukille

Hei Joulupukki!

Tiedän, että olet jo kaipaillut kirjettäni ja lahjatoiveitani. Pahoittelen että tässä on mennyt näin kauan. Toivottavasti tämä ei kuitenkaan tule liian myöhään ja toiveeni tavoittavat sinut.

Minun oli todella vaikea keksiä, että mitä lahjoja haluaisimme yhteisenä lahjana. Vihdoin kuitenkin keksin ja tässä muutamia vaihtoehtoja.

Käytännöllistä

Olen sitä mieltä, että tässä iässä parhaimmat pariskunta-lahjat ovat jotain käytännöllisiä tavaroita.  Sellaisia mitä voi käyttää kauan, joilla voi koristaa huonetta, joita voi käyttää ruuanlaitossa, joita ei ole koskaan liikaa, joissa voi vaikka säilyttää tavaroita ja joita voi käyttää tarjoilussa.

Muumi-tarjotin, Muurla | Muumimamma-keittiöpyyhesetti, Finlayson
 Coronna-keittiöpyyhesetti, Finlayson | Medaljonki-keittiöpyyhesetti, Finlayson
Pikku Myy-kokoessu, Finlayson | Muumimamma-piirakkavuoka, Arabia
Brands Scandinavia Design Eero Aarnio Pony-tarjoitin, Kodin1/Anttila
Anno Collection Raita- ja Pisara-purkki, Kodin1/Anttila

Mutta arvaatkos mikä oli vielä vaikeampaa kuin noiden yhteisten lahjojen keksiminen? Aivan oikein, minun henkilökohtaisten lahjojen.

Minulle

Minulla on jo Nomination-rannekoru ja pidänkin sitä aina juhlissa. Haluaisin kuitenkin jonkin arkisemman rannekorun, jota voisin pitää useammin. Tähän tarkoitukseen siis sopisi Nominationin MyBonBons -rannekoru. Toisena on Dieselin Loverdose-tuoksu. Yleensä en pidä naisten tuoksuista ja sen takia minulla onkin niitä vain kaksi, mutta tämä tuoksu olisi erittäin mukava lisä kokoelmaan. Mutta jos näistä kahdesta vaihtoehdosta kumpikaan ei ole mielestäsi sopiva lahja, niin lahjakorttikin käy erittäin hyvin. Lahjakortti voi olla esimerkiksi hemmotteluun, vaatteisiin tai kirjoihin liittyvä.



Jouluisin terveisin,

Merja



Olethan muistanut osallistua arvontaan? Jos et, niin sinne pääset tästä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.