7. joulukuuta 2013

Alastomat kynnet

Melkein viikon hiljaisuus rikkoontukoot kynsiin liittyvällä postauksella! :D

Oon vajaa kaksi vuotta käyttänyt Trindin Nail Repair-lakkaa pitämään kynteni hyvässä kunnossa. Joku aika sitten kuitenkin tuli puhetta kavereiden kanssa siitä kuinka se sisältää formaldehydiä ja osa oli saanut siitä jopa allergisia oireita erilaisina ihottumina ja näppylöinä. Mulla on kans aina välillä ilmestynyt erinäisiin paikkoihin näppylöitä ja olen vain ihmetellyt, että mistähän mun iho on oikein kiukustunut. Aloinkin tuon keskustelun jälkeen miettimään omia näppylöitäni ja aika nopeasti tajusin, että näppylät on ilmestyneet aika pian sen jälkeen aina kun olen uusinut lakkauksen ja käyttänyt Trindiä. Trind siis sai luvan muuttaa roskakoriin.

Onneksi kuitenkin on olemassa korjaavia lakkoja jotka eivät sisällä formaldehydiä. Yksi näistä lakoista on Lumenen Gloss&Care Nail Strenghtener.


Ostin tuon lakan jo vähän aikaa sitten, mutta en ole sitä vielä kuitenkaan "korkannut". Odotan kuitenkin mielenkiinnolla, että saanko kynteni parempaan kuntoon tuon avulla. Kuten näette tuosta kuvasta, niin vaikka kynteni ovatkin ihan kivan mittaiset, ovat ne huonossa kunnossa. Toki tuohon huonoon kuntoon tällä hetkellä vaikuttaa sekin, etten ole tuota Trindiä käyttänyt ainakaan kuukauteen, eli kynsien hoito ollut aika minimissä. Mutta joskohan se tästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.