2. maaliskuuta 2010

Sala-gadoola-menchicka-boo-la Bibbidi-bobbidi-boo..

Ihana kappale, mutta ärsyttävä silloin kun koittaa nukkua mutta tuo vaan soi päässä. Niin kävi tänään. Bibbidi-bobbidi-boo..


Tänään tosin nukkumista vaikeutti myös jumalaton kurkkukipu, vuotava nenä, pääkipu ja niska-hartiajumitus. Että ei alkanu päivä hyvin. Ois viel pitäny lähtä 8 tunnin ajaks kouluun istumaan, mutta laitoin ryhmikselle viestiä, että ihan kamala olo ja jään kotiin sairastaan. Huomenna on onneks vapaapäivä muutenki koulusta, ni saa rauhassa sairastaa. Torstaina ois koululla liikuntapäivä ja taidanpa jättää senki väliin, tai ainaki sen liikkumisosuuden. Aamun luennoille voin kyllä mennä, mutta iltapäivän liikkumiseen en varmasti osallistu. En halua ottaa riskiä, että sairastuisin pahemmin. Tääki on jo mulle ihan liikaa.

Edellisessä postissani tammikuun lopulla puhuin siitä, kuinka mie oisin jo valmis muuttaan Jaken kanssa yhteen, jne.. Noh, tuossa hieman ennen ystävänpäivää alettiin Jaken kanssa puhumaan siitä, että ku vietän sen luona jo niin paljo aikaa muutenki, ehkä yks tai kaks yötä oon pois sen luota, että ois ehkäpä aika muuttaa yhteen. Noh, käytiin sit kirjottamassa vuokrasoppari PSOASilla ja ollaan virallisesti eilisestä asti asuttu yhessä ♥ ♥ ♥

Avainta mulle ei vaan tosin ole, kun lukkosepillä kuulemma kamala kiire. Avain kyl ollaan tilattu jo pari viikkoa sitten, mutta lukkoseppää ei vaan ole näkyny tai kuulunu. Toivottavasti se lukkoseppä tulis piakkoin, nimittäin yhen avaimen kanssa on vittumaista elää. Aina pitää miettiä, että kumpi ottaa avaimen ja toinen sit toivoo, että se avaimen ottanut ois kotona kun ite menossa kotiin. Ja sit taas kun mie oon aina antanu avaimen Jaken käyttöön, niin jossaa vaihees vapaapäivää tulee kirottua, notta pitiki antaa avain Jakelle kun ite ois voinu lähtä vaik yliopiston kirjastos käymään tjtn. Mutta hyvin oon silti pärjänny. Oon joko pelannu Dragon Agea (ihana peli ♥) tai vaihtoehtosesti lukenu kirjaa tai tehny jotain ihan muuta.

Mutta nyt mie taidan jatkaa sairastamista ja alkaa kattomaan jotaan. En jaksa edes Dragon Agea jatkaa ku oon niin veemäisessä kohdassa, että.. hurja pomotaistelu ois edessä. Eilen koitin sitä pomoa kukistaa, mutta sen sijaan pomo kukisti miut D: Ei kiva ei.

Seuraavaan kertaan..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.