22. maaliskuuta 2011

Minä syön sitä joka päivä ja ei oo ilmapalloo..

Mutta minäpä en tarkoitakaan tuolla "sitä" Activiaa vaan rasvaa! Ja nyt varmaan monet ajattelee, että "Hui kamala! Rasva on pahasta! Syö sen sijaan hiilareita!". Sanoisin näille henkilöille, että "Onneksi olkoon, teidät on aivopesty ja pahasti!" :P

Eli siis, olen aloittanut karppaamisen, viralliselta nimeltään vähä-hiilihydraattinen ruokavalio jos joku ei sitä tiennyt. Olen sitä "harrastanut" aina silloin tällöin jo pidempään, mutta tuossa pari viikkoa sitten tehtiin kultsin kans päätös, että aletaan ihan aikuisten oikeesti karppaamaan. Ja ei kyllä ole kaduttanut päätös. Olo on paljon parempi ja ei ole edes mitään turvotusta mahan seudulla havaittavissa ruokailun jäliltä. Ainoa asia mitä oikeastaan kaipaan, niin on ruisleipä! Saishan sitä kyl jonku verran syödä, mutta pitäis olla tarkkana sit että ei tuu syötyä liikaa hiilareita. En kyllä laske hiilareita, joten voi olla että niitä saan jopa liikaakin. Toisaalta ne hiilarit tulee sitten hedelmistä, vihanneksista ja marjoista ja niitä sentään saa syödä aika paljon ennen kuin raja tulee vastaan. Ja tän ruokavalion paras puolihan on sitten se, että rasvaa saa syödä melkein rajattomasti. Smetanaa, kermaa, täysmaitoa, turkkilaista jukrua, pekonia, lihaa, kananmunia, ... NOM!


Työharjottelussa on mennyt ihan kivasti. Oon saanu tehdä vaikka mitä ja mun ideoita on otettu hyvin vastaan. Myös mun näytöt on jo valittu. Ensimmäistä alotin tekemään kunnolla eilen ja se on post-conference tapahtuman suunnittelu. Eli mun pitää aikatauluttaa se, etsiä mahdollisia käyntipaikkoja, tehdä tarjouspyyntöjä ja sit kasata se sopivaks paketiks ja esitellä lopuksi koko paketti kongressin järjestäjille. Sitten toisena näyttönä tulee olemaan abstraktikirjan taitto. Sen mie teen huhtikuussa. Ja molemmat koitan tehdä niin hyvin kuin mahdollista, että saan hyvät arvostelut :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.