23. lokakuuta 2011

Meidän häät

Silloin kun kaksi ihmistä rakastaa toisiaan ja tahtovat sanoa toisilleen tahdon, niin tarviiko siitä tehdä suurta stressiä näille kahdelle ihmiselle? Mun mielestä ei.

Mua on viime aikoina stressannu aika paljon pukeutuminen, kampaus, meikkaaminen, ... Ja kyseessä kuitenkin vain parin minsan tilaisuus maistraatissa jonka jälkeen lähdetään Kuusamoon häämatkalle. Miksi siis pukeutua hienosti ja laittaa satoja euroja kampaukseen ja meikkiin ja muuhun?

Päätettiinki nyt Jaken kanssa, että maistraattiin laitetaan päälle ne vaatteet mitkä tuntuu hyvältä eikä sellasia mitkä ahistaa. Esim. Jakea ahistaa puku ja kraka, mua taas sukkahousut ja hame. Ja ehkä myös se, että kun alunperin suunnitelmana mulla oli violetti toppi ja musta bolero tai musta pitsinen viitta. Ja sit kun kuulin, että äiti laittaa kans violetin paidan ja mustan shaalin. VAIKKA SANOTTIIN KUN KUTSUTTIIN MAISTRAATTIIN ETTÄ MEILLÄ ON VIOLETTIA MOLEMMILLA YLÄOSASSA! Ja äiti kuitenkin käynyt useissa häissä ja tietää hyvin, että vierailla ei saa olla samaa väriä vaatetuksessa kuin morsiamella! Vaikka ois kuinka lähisukua..

Kampaukseen panostan sen verran, että suoristusraudalla suoristan hiukset ja otsaan teen otsaletin. Meikkiin panostan oman meikkaustaidon verran. Ja kynsiinkin ehkä jaksan laittaa lakkaa.

Ensi keväänä/kesänä/syksynä kun on avioliiton siunaaminen ja isommat pippalot, niin silloin sitten panostetaan enemmän ja pukeudutaan vähemmän mukaviin vaatteisiin ja käydään kampaajalla ja meikkaajalla jne.

Ainiin, tässä vielä kuvaa mun vihkisormuksesta.

1 kommentti:

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.